Διάκριση στη Bayer για τη στρατηγική βιωσιμότητας

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Διάκριση στη Bayer για τη στρατηγική βιωσιμότητας
Διάκριση για την Bayer για τη στρατηγική για το κλίμα.

Ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες διεθνώς όσον αφορά στη βιωσιμότητα των στρατηγικών της σχετικά με το κλίμα και τους υδάτινους πόρους κατατάσσεται η Bayer σύμφωνα με τον οργανισμό πιστοληπτικής αξιολόγησης CDP. Στη συγκριτική μελέτη περίπου 2.400 εταιρειών ανά τον κόσμο, το CDP αξιολόγησε τη στρατηγική τους προσέγγιση για τις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής και τον πιο πολύτιμο φυσικό πόρο, το νερό.

Η Bayer κατέλαβε την πρώτη θέση και αξιολογήθηκε με «Α» την υψηλότερη βαθμολογία τόσο για την προστασία του κλίματος όσο και για τη βιώσιμη διαχείριση των υδάτινων πόρων. Η εταιρεία διατήρησε έτσι τις ήδη κορυφαίες βαθμολογίες της από τα προηγούμενα έτη και στις δύο κατηγορίες. Το CDP συγκεντρώνει και αξιολογεί την πιο ολοκληρωμένη συλλογή εταιρικών δεδομένων από τον κόσμο σχετικά με αυτούς τους δύο άκρως σημαντικούς τομείς αειφορίας.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να διακριθούμε και πάλι από το CDP», δήλωσε ο Dr. Hartmut Klusik, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bayer AG, αρμόδιος για θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού, Τεχνολογίας και Αειφορίας και προσέθεσε «Για όλους εμάς στη Bayer το κλίμα και το νερό είναι δύο βασικοί τομείς της βιώσιμης εταιρικής διακυβέρνησης. Θα συνεχίσουμε να συμβάλλουμε θετικά στην προστασία του κλίματος και των υδάτινων πόρων, αλλά και στην αντιμετώπιση των συνεπειών της κλιματικής αλλαγής, που περιλαμβάνουν τη λειψυδρία σε ορισμένα μέρη του κόσμου».

Η Bayer εργάζεται συνεχώς για τη μείωση της εκπομπής των αερίων θερμοκηπίου. Στη στρατηγική της εταιρίας προς αυτή την κατεύθυνση, περιλαμβάνονται η βελτιστοποιημένη ενεργειακή απόδοση, καινοτόμες διαδικασίες διεργασίας και η όλο και πιο αποδοτική διαχείριση του νερού στις παραγωγικές διαδικασίες της εταιρίας. Ως εταιρεία Βιοεπιστημών, προωθεί επίσης την εξοικονόμηση χρήσης φυσικών πόρων σε ολόκληρη την αλυσίδα δραστηριοποίησης, από την παραγωγή μέχρι τη χρήση των προϊόντων της. Παράδειγμα αυτού αποτελούν οι καινοτόμες λύσεις για τη γεωργία. Μεταξύ άλλων, η Bayer θέλει να κάνει συστηματική χρήση των ευκαιριών που προσφέρει η ψηφιοποίηση, η οποία επιτρέπει την ακριβή χρήση των πόρων για βιώσιμη γεωργία.

Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός CDP αναφέρει ότι κάθε χρόνο αξιολογεί τα δεδομένα των εταιρειών σχετικά με το κλίμα και το νερό, εκ μέρους περισσότερων από 650 θεσμικών επενδυτών, που αντιπροσωπεύουν σημαντικά κεφάλαια ύψους περίπου 87 τρισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ. Σύμφωνα με τον CDP, οι επενδυτές χρησιμοποιούν αυτές τις πληροφορίες στη διαδικασία λήψης επενδυτικών αποφάσεων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider