Αρχές Απριλίου νέα εμπορικά «πακέτα» από τη ΔΕΗ

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αρχές Απριλίου νέα εμπορικά «πακέτα» από τη ΔΕΗ
Η επιχείρηση αναμένεται να παρουσιάσει ελκυστικές εμπορικές προτάσεις ώστε να «κρατήσει» τους καλούς πελάτες της.

Τον ερχόμενο Απρίλιο αναμένεται ότι θα είναι έτοιμα νέα ελκυστικά πακέτα από τη ΔΕΗ, με σημαντικά οικονομικά οφέλη για τους καταναλωτές της Χαμηλής και Μέσης τάσης. Ο προερχόμενος από τη British Telecoms νέος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος κ. Γιώργος Καρακούσης και το επιτελείο του σχεδιάζουν μια νέα εμπορική πολιτική που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των απλών καταναλωτών, αλλά και τη δημιουργία νέων τιμολογιακών προϊόντων για εταιρείες και ομίλους. Μάλιστα, η ΔΕΗ σκοπεύει να λανσάρει και πακέτα με συνδυαστικές υπηρεσίες.

Οι μειωμένες τιμές θα απευθύνονται σε όσους καταναλωτές επιλέξουν να υπογράψουν ετήσια ή διετή σύμβαση, η οποία θα τους δεσμεύει για την παραμονή τους στην επιχείρηση καθώς η ΔΕΗ επιχειρεί να ανακόψει το κύμα διαρροής καλών πελατών. Ουσιαστικά, πρόκειται για συμβάσεις παρόμοιες με εκείνες που εφαρμόζονται στην κινητή τηλεφωνία, στις οποίες το κόστος σύνδεσης συνδέεται με την υπογραφή συμβολαίου ορισμένου χρόνου. Το ύψος των εκπτώσεων στο ρεύμα ενδέχεται να κυμαίνεται στο 10%, ανάλογα με τη διάρκεια της σύμβασης. Επίσης, ετοιμάζεται και νέο πακέτο υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης οικιακού εξοπλισμού (π.χ. υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, κλειδαράδες, κλπ.) με χαμηλή μηνιαία συνδρομή.

Άλλωστε, ο μετασχηματισμός της ΔΕΗ, όπως έχει επισημάνει και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης κ. Γιώργος Στάσσης περιλαμβάνει και «εκσυγχρονισμό της εμπορίας με νέα εμπορική πολιτική και προϊόντα, όχι μόνο οριζόντια αλλά και στοχευμένα».

Τα νέα πακέτα

Τα νέα πακέτα θα έρθουν να προστεθούν στα αντίστοιχα του φυσικού αερίου µε 12µηνη ή 24μηνη διάρκεια παραμονής, τα οποία αφορούν οικιακούς πελάτες µε αυτόνομη θέρμανση ή αυτόνομες οικιακές παροχές χρήσης ζεστού νερού και κουζίνας, οικιακούς πελάτες µε κεντρική θέρμανση αλλά και εμπορικούς πελάτες.

Τον επόμενο μήνα αναμένονται νεώτερα και από το… μέτωπο που αφορά στην τιτλοποίηση δύο πακέτων ανεξόφλητων οφειλών (συνολικού ύψους περίπου 1,5 δισ. ευρώ). Όπως έχει γίνει γνωστό το πρώτο θα περιλαμβάνει οφειλές έως 60 ημέρες και το δεύτερο από 90 ημέρες και πάνω.

Πάντως, όσον αφορά συνολικά στις ληξιπρόθεσμες οφειλές, από την 1η Οκτωβρίου στα καταστήματα της εταιρείας έχουν προσέλθει περίπου 110.000 πελάτες της, οι οποίοι ρύθμισαν απλήρωτους λογαριασμούς ύψους 155 εκατ. ευρώ. Η εφαρμογή του πάγιου προγράμματος διακανονισμών της επιχείρησης σε συνδυασμό με την αυστηρότερη αντιμετώπιση των στρατηγικών κακοπληρωτών οδήγησαν σε σταθεροποίηση του συνολικού όγκου των ληξιπρόθεσμων οφειλών στα 2,7 δις. ευρώ. Βελτιωμένη εμφανίζεται η εισπραξιμότητα της εταιρείας, ενώ «φρένο» έχει μπει στον ρυθμό μείωσης των καλών πελατών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider