Στην ψηφιακή εποχή μπαίνει και επίσημα η αλυσίδα Σκλαβενίτης, καθώς την Κυριακή ξεκίνησε η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας του sklavenitis.gr, την ώρα που ο κλάδος των Online σούπερ μάρκετ εμφανίζει εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης.

Ο Σκλαβενίτης από τις αρχές του 2020 είχε ξεκινήσει την ηλεκτρονική του παρουσία μέσω της εξαγοράς του caremarket.gr. Ο στόχος όπως είχαν επισημάνει τότε, πηγές κοντά στην εταιρεία, ήταν εντός του έτους να ενσωματωθεί πλήρως στο brand Σκλαβενίτης. Έτσι από την Κυριακή πλέον, οι καταναλωτές που μπαίνουν στο caremarket.gr ενημερώνονται ότι «το Caremarket δίνει τη θέση του στο eMarket ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ».

Παράλληλα με τη λειτουργία του caremarket.gr, η αλυσίδα, τον Μάρτιο και εν μέσω του πρώτου lockdown είχε προχωρήσει στη συνεργασίας της με την πλατφόρμα efood για την παραγγελία Online προϊόντων από τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης. Μια συνεργασία, η οποία συνεχίζεται κανονικά σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Βόλο ενώ σύντομα αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας.

Νέα δεδομένα στον κλάδο

Η επίσημη είσοδος του Σκλαβενίτη, ο τζίρος του οποίου το 2019 έφτασε τα 3,28 δισ. ευρώ, αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά των online σούπερ μάρκετ, σε μία περίοδο μάλιστα που ο κλάδος αναπτύσσεται ραγδαία λόγω της πανδημίας.

Aξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο εξάμηνο του 2020 το κανάλι του online σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα κατέγραψε ρυθμό ανάπτυξης 150% στην αξία των ηλεκτρονικών αγορών. Ακολούθως, το τρίμηνο Ιουλίου - Σεπτεμβρίου εμφάνισε ανάπτυξη 183%, ενώ τον Σεπτέμβριο οι πωλήσεις σχεδόν τετραπλασιάσθηκαν σε σχέση με τους πρώτους μήνες του έτους σημειώνοντας άνοδο 174% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Convert Group, ο κλάδος εκτιμάται ότι θα κλείσει το 2020, με συνολικές πωλήσεις αξίας άνω των 100 εκατ. ευρώ, όταν το 2019, είχαν φτάσει τα 46,7 εκατ. ευρώ.

Όπως γίνεται σαφές, η «μάχη» των μεγάλων αλυσίδων για ένα μερίδιο από τη συγκεκριμένη πίτα θα είναι και το επόμενο διάστημα έντονη. Άλλωστε μέσα στο 2020 βλέποντας τη δυναμική του συγκεκριμένου καναλιού εν μέσω πανδημίας, τα σούπερ μάρκετ προχώρησαν ταχύτατα σε ενίσχυση των υπηρεσιών και τους καθώς και σε συνεργασίες είτε με εταιρείες κούριερ, είτε με ηλεκτρονικές πλατφόρμες. «Αυτούς τους μήνες «τρέξαμε» περίπου 5-6 χρόνια μπροστά όσον αφορά στο Online κανάλι των σούπερ μάρκετ» τόνιζε χαρακτηριστικά στέλεχος της αγοράς στο insider.gr.

Οι καταναλωτές από την πλευρά τους, όπως φάνηκε και το καλοκαίρι όταν είχαν αρθεί τα περιοριστικά μέτρα, περισσότερο εξοικειωμένοι πλέον με τις Οnline αγορές των σούπερ μάρκετ, φαίνεται ότι διατηρούν σε μεγάλο βαθμό τις συνήθειες που απέκτησαν στο πρώτο lockdown.

Όσον αφορά στον Σκλαβενίτη πάντως, η δομή και τη λειτουργία του sklavenitis.gr αναμένεται να ολοκληρωθεί κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021. Στη δοκιμαστική του περίοδο μέχρι τότε, θα καλύπτει αρχικά το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής ενώ διαθέτει όλες τις κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που υπάρχουν και στα φυσικά καταστήματα. Δεν διαθέτει είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.) ενώ αναμένεται σύντομα και τα είδη bazaar θα ενταχθούν στις συλλογές του eMarket. 

Το eMarket θα λειτουργεί όλες τις ημέρες της εβδομάδας, με δωρεάν παράδοση για αγορές άνω των 30 ευρώ ενώ για χαμηλότερου κόστους αγορές, υπάρχει κόστος παράδοσης το οποίο υπολογίζεται σύμφωνα με τη χιλιομετρική απόσταση του σημείου παραλαβής που έχει επιλέξει ο πελάτης. Οι παραδόσεις θα γίνονται Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 7 το πρωί έως τις 11 το βράδυ. Η πληρωμή είναι εφικτή με όλους τους τρόπους που ισχύουν και στα σούπερ μάρκετ και οι τιμές θα είναι ίδιες με τα φυσικά καταστήματα.

Διαβάστε επίσης:

Σε «ρυθμούς» δεύτερου lockdown τα σούπερ μάρκετ