Ισχυρό κίνητρο για τους καταναλωτές αποδεικνύονται οι προσφορές, τα κουπόνια και η επιστροφή χρημάτων ειδικά όσον αφορά στις ηλεκτρονικές αγορές, όπως προκύπτει από έρευνα που διενήργησε το Pigogo, η πλατφόρμα επιστροφής χρημάτων από online αγορές, αλλά και βάσει στοιχείων του RetailMeNot, του δημοφιλούς αμερικανικού site που συγκεντρώνει προσφορές και κουπόνια από online καταστήματα.

Ειδικότερα οι χρήστες της πλατφόρμας επιστροφής χρημάτων από online αγορές Pigogo, ψάχνουν σχεδόν πάντα στα καταστήματα του Pigogo πριν πραγματοποιήσουν μια online αγορά (93%), ενώ οι προσφορές και τα κουπόνια των καταστημάτων φαίνεται να επηρεάζουν σημαντικά τη συχνότητα των αγορών (74%).

pigogo

Φυσικά, η επιστροφή χρημάτων αποτελεί βασικό κίνητρο ολοκλήρωσης μίας αγοράς για το 99% των χρηστών της πλατφόρμας. 

pigogo

Παράλληλα προκύπτει ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των χρηστών του Pigogo έχουν αυξήσει τη συχνότητα των online αγορών τους από τη στιγμή που ξεκίνησαν να κάνουν τις αγορές τους μέσω της πλατφόρμας. 

Η τάση στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-shoppers είναι διεθνής· κουπόνια και επιστροφή χρημάτων αποτελούν βασικά κίνητρα για να ολοκληρώσει ο «έξυπνος» πλέον καταναλωτής την e-αγορά του. Σύμφωνα και με την έρευνα του RetailMeNot, φάνηκε ότι το 94% των e-καταναλωτών αναζητά προσφορές online, ενώ το 69% των millennials δηλώνει ότι δεν ολοκληρώνει μία αγορά αν δεν έχει νωρίτερα αναζητήσει σχετική προσφορά.

Μάλιστα στην ίδια έρευνα,  4 στους 5 καταναλωτές δήλωσαν ότι θα έκαναν μία αγορά από ένα νέο brand ή κατάστημα εάν έβρισκαν εκεί μία ικανοποιητική προσφορά, ενώ σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (93%) απάντησαν ότι θα επαναλάμβαναν την αγορά τους από ένα κατάστημα που θα έδινε σταθερά καλές προσφορές.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η προσφορά, το κουπόνι ή αντίστοιχες προωθητικές ενέργειες δεν φαίνεται να μειώνουν την αξία ενός brand, καθώς μόνο το 7% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι προσφορές επηρεάζουν αρνητικά την εικόνα που έχουν για ένα brand ή κατάστημα.

«Οι σύγχρονοι καταναλωτές είναι πλέον πιο έξυπνοι, θέλουν να ξέρουν ότι ξόδεψαν τα χρήματά τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δεν παίζει τόσο ρόλο αν τελικά επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν κάποιο κουπόνι ή κάποια προσφορά ή μία υπηρεσία επιστροφής χρημάτων (ή και όλα αυτά συνδυαστικά), ο σύγχρονος online καταναλωτής θέλει να ξέρει ότι τα χρήματά του τα διέθεσε σωστά κάνοντας την πιο συμφέρουσα για αυτόν επιλογή. Στο Pigogo ο καταναλωτής θα βρει προσφορές και κουπόνια από τα πιο γνωστά ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ φυσικά στην καρδιά της λειτουργίας του είναι η επιστροφή χρημάτων μέσα από μία εξαιρετικά εύχρηστη πλατφόρμα. Δεν είναι τυχαίο ότι σε τρία μόλις χρόνια οι χρήστες του Pigogo ανέρχονται σε σχεδόν 65.000 χρήστες ενώ τα ηλεκτρονικά καταστήματα με τα οποία συνεργαζόμαστε, πλέον ξεπερνούν τα 450. Και συνεχίζουμε καθώς στόχος μας είναι το Pigogo είναι να γίνει το βασικό σημείο το οποίο θα συμβουλεύονται οι e-καταναλωτές στο μέλλον» δήλωσε σχετικά η Μαλένα Κατανοπούλου, Business Development Director του Pigogo, σχετικά με τα αποτελέσματα των δύο ερευνών.