Ούτε ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας ούτε η επιβράδυνση της οικονομίας δείχνουν να «πτοούν» τους Κινέζους οι οποίοι δηλώνουν έτοιμοι να δαπανήσουν φέτος περισσότερα χρήματα για είδη πολυτελείας. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει πρόσφατη έρευνα η οποία εξετάζει την πορεία της ζήτησης για καταναλωτικά αγαθά σε σχέση με τους δύο παραπάνω παράγοντες. 

Η έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία CSG και συμμετείχαν  1.385 εύποροι καταναλωτές και σύμφωνα με τα αποτελέσματα,  το 46% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να δαπανήσουν περισσότερα για αγορές πολυτελείας φέτος σε σύγκριση με το 2018.

Η παγκόσμια βιομηχανία ειδών πολυτελείας εξαρτάται όλο και περισσότερο από τους Κινέζους καταναλωτές και μια επιβράδυνση στην κινεζική οικονομία έχει άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις και τα κέρδη, όπως συνέβη κατά τους τελευταίους μήνες. 

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Apple μείωσε τις τριμηνιαίες προβλέψεις για τα έσοδα εξαιτίας της μικρότερης από την αναμενόμενη ανάπτυξης της κινεζικής οικονομίας. Οι μετοχές της εταιρεία σημείωσαν πτώση το ίδιο συνέβη και με άλλες επιχειρήσεις όπως είναι η  LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, η Richemont (κατασκευάστρια των κοσμημάτων Cartier) και η Piaget (ρολόγια)

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα ο  μέσος Κινέζος καταναλωτής δαπάνησε πάνω από 35.000 δολάρια σε πολυτελή προϊόντα το περασμένο έτος.

Το 2016, όταν τα αποτελέσματα της έρευνας ανακοινώθηκαν για τελευταία φορά δημοσίως, το 42% των Κινέζων αγοραστών δήλωσε ότι θα ξοδέψει περισσότερα για τα προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Το 2018 αυτό το ποσοστό φαίνεται ότι αυξήθηκε και τελικά οι Κινέζοι δείχνουν «έτοιμοι για όλα» το 2019.