H μετοχή της Nike είναι μεταξύ των τίτλων του Dow Jones με τη μεγαλύτερη άνοδο τη Δευτέρα, αντικατοπτρίζοντας τα πετυχημένα, όπως αποδεικνύεται, εμπορικά αποτελέσματα της αμφιλεγόμενης διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας.
Η Nike επέλεξε τον παίκτη του Αμερικανικού ποδοσφαίρου Κόλιν Κάπερνικ για να ηγηθεί της νέας της καμπάνιας. Ο αθλητής προκάλεσε σάλο τη σεζόν 2016-17 όταν γονάτισε στη διάρκεια του εθνικού ύμνου προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για τις δολοφονίες Αφροαμερικανών από την αστυνομία.
Έκθεση από την ειδική στα στατιστικά του διαδικτυακού εμπορίου εταιρεία, Edison Trends, αναφέρει ότι οι πωλήσεις της Nike αυξήθηκαν κατά 31% μετά τη νέα καμπάνια, η οποία βρέθηκε στο επίκεντρο των μέσων ενημέρωσης. Η αύξηση είναι σχεδόν διπλάσια σε σύγκριση με την αύξηση κατά 17% κατά την ίδια περίοδο πέρυσι.
Τη Δευτέρα η μετοχή έχει άνοδο περίπου 2,5% στη Wall Street. Κατά τις τελευταίες τέσσερις συνεδριάσεις έχει κερδίσει 3,4% και πλέον διαπραγματεύεται πάνω από τα επίπεδα της 31ης Αυγούστου, όταν προκλήθηκε ο θόρυβος για την διαφημιστική της εκστρατεία.