Ως ένα σημαντικό deal με πολλαπλές αναγνώσεις και ακόμη περισσότερες συνέργειες μεταφράζεται η απόφαση του ομίλου Intrafashion να αποκτήσει το 100% της εταιρείας αθλητικών ειδών Bodytalk.
Με την εν λόγω εξαγορά, ο όμιλος Intrafashion, ένας ταχύτατα αναπτυσσόμενος retailer στον κλάδο της γυναικείας ένδυσης στην ελληνική αγορά, γνωστός για το αναγνωρισμένο brand Pink Woman, επισφραγίζει την είσοδό του στην αγορά των αθλητικών ειδών, επιχειρώντας να διεκδικήσει θέση αλλά και μερίδια σε έναν κλάδο με μεγάλη ανάπτυξη και . Άλλωστε πρόκειται για έναν όμιλο που δείχνει να μην φοβάται τα ρίσκα, προχωρώντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε συντονισμένες και καλά μελετημένες επιχειρηματικές κινήσεις.
«Στρατηγικός μας στόχος ήταν η είσοδός μας στον κλάδο των αθλητικών ειδών. Η Bodytalk είναι μια ελληνική εταιρεία, αρκετά δυνατή και μπορεί να γίνει ακόμη πιο δυνατή», σχολιάζουν στο insider.gr πηγές του ομίλου Intrafashion, αποκαλύπτοντας πως οι συζητήσεις για την οριστικοποίηση της εξαγοράς διήρκησαν αρκετό διάστημα.
- Διαβάστε ακόμα - «Σπριντ» επενδύσεων στον κλάδο των αθλητικών ειδών – Οι πρωταγωνιστές και οι νέοι παίκτες
Παράλληλα, με το εν λόγω deal, ο όμιλος Intrafashion αναμένεται να αξιοποιήσει το σύνολο των δυνατοτήτων της Bodytalk, ενός ιστορικού brand που όμως τα τελευταία χρόνια βιώνει έντονα την όξυνση του ανταγωνισμού στην αθλητική αγορά. «Απόδειξη» αυτού, οι ζημιογόνες χρήσεις και ο περιορισμός του δικτύου καταστημάτων της Bodytalk, γεγονότα που θα επιχειρήσει να ανατρέψει μέσω της ενσωμάτωσής του στον όμιλο Intrafashion, συνεχίζοντας το όραμά της για αυθεντική και σύγχρονη αθλητική ένδυση, με ανανεωμένη στρατηγική, νέα προοπτική και τη στήριξη ενός δυναμικού επιχειρηματικού οικοσυστήματος.
Αυτόνομα θα λειτουργήσουν Pink Woman και Bodytalk
Κατά τις πληροφορίες, μετά το deal, Pink Woman και Bodytalk θα συνεχίσουν να λειτουργούν αυτόνομα, ως δυο ξεχωριστά brands, ενώ δεν προβλέπεται είδη του ενός brand να φιλοξενηθούν στα ράφια των καταστημάτων του άλλου brand. Πρόκειται για δυο αυτόνομες μάρκες που απλά θα βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του ομίλου Intrafashion.
«Η Bodytalk διαθέτει μεγάλη ιστορία, ευρεία αναγνώριση και μοναδικά χαρακτηριστικά που την εδραίωσαν στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού. Σε μια περίοδο διεθνούς αναδιαμόρφωσης της ευρύτερης αθλητικής αγοράς, ο όμιλος Intrafashion αποφάσισε να επενδύσει στην ανάπτυξη των προϊοντικών προτάσεων, της εικόνας και της επικοινωνίας του brand, στηριζόμενος τόσο στην ισχυρή του δομή όσο και στο ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό της Bodytalk. Είμαι πεπεισμένος πως οι συνέργειες που θα δημιουργηθούν μεταξύ των δύο οργανισμών — οδηγούμενες από μια ξεκάθαρη στρατηγική επικέντρωσης στο κανάλι χονδρικής και στις συνεργασίες με τοπικούς και εθνικούς sports retailers — θα οδηγήσουν στην αύξηση μεριδίων αγοράς και στην επέκταση της BODYTALK σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού», δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Intrafashion, Δημήτρης Ματεμτζής.

«Η Bodytalk υπήρξε για εμάς ένα όραμα που εξελίχθηκε σε ένα ισχυρό brand, με σαφή ταυτότητα και παρουσία στον χώρο του ελληνικού activewear. Ήμασταν από τις πρώτες εταιρείες που πίστεψαν και θεμελίωσαν την τάση του athleisure στην Ελλάδα, συμβάλλοντας στην εξέλιξη της καθημερινής αθλητικής ένδυσης σε τρόπο ζωής. Η διαδρομή μας βασίστηκε στην καινοτομία, την αυθεντικότητα και τη σταθερή προσήλωση στις αξίες μας, και όλα αυτά έγιναν δυνατά χάρη στην εμπιστοσύνη των πελατών μας και τη δέσμευση των ανθρώπων μας. Η ένταξη της Bodytalk στον όμιλο Intrafashion αποτελεί στρατηγική επιλογή με μακροπρόθεσμο προσανατολισμό. Ο όμιλος διαθέτει την οργανωτική και επιχειρησιακή υποδομή για να ενισχύσει την περαιτέρω ανάπτυξη του brand τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Είμαι βέβαιος πως, με σεβασμό στην ταυτότητα της Bodytalk, η νέα εποχή που ξεκινά θα φέρει ουσιαστικές συνέργειες και νέες δυνατότητες εξωστρέφειας και καινοτομίας», σημείωσε από την πλευρά του ο ιδρυτής της Bodytalk, Γιώργος Λεουτσάκος.
Ζημιές άνω των 2 εκατ. ευρώ για τη Bodytalk
Όπως προκύπτει από τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις της Bodytalk που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ πριν από μερικές ημέρες, το 2024 ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 10,16 εκατ. ευρώ από 10,99 εκατ. ευρώ στη χρήση 2023, μειωμένος κατά 8%, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε ζημιές ύψους 2,05 εκατ. ευρώ από ζημιές 1,03 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.
«Τα τελικά αποτελέσματα κρίνονται σε εναρμόνιση με τις συνθήκες της αγοράς, η οποία βρίσκεται σε καθοδική πορεία, επηρεαζόμενη τα μέγιστα από την ενεργειακή κρίση, τον πόλεμο της Ουκρανίας και τον νέο πόλεμο που ξέσπασε τον Οκτώβριο του 2024 στο Ισραήλ. Η καταναλωτική ανάγκη έχει αποδυναμωθεί και περιορίζεται ως επί το πλείστων σε είδη πρώτης ανάγκης και σίτισης. Παρόλες τις πρωτόγνωρες συνθήκες στις οποίες καλείται να λειτουργήσει η εταιρεία, επιμένοντας σε στρατηγικές επαναφοράς τροχιάς υγιούς ανάπτυξης, καταφέρνει να στηριχθεί στα πολύ καλά θεμελιώδη οικονομικά της στοιχεία», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση της Bodytalk.
«Στα 29 και πλέον χρόνια της λειτουργίας της η εταιρεία έχει αποδείξει πολλαπλές φορές ότι η εμπειρία, η ποιότητα και η αδιατάραχτη θέση της στην καταναλωτική συνείδηση είναι οι βασικοί πυλώνες για ανάπτυξη. Οι μέτοχοι, τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της εταιρείας συνεργάζονται σε καθημερινή βάση προς την επίτευξη των στόχων και καταθέτουν τις προσπάθειες και την εμπιστοσύνη τους για την συνέχιση της επιτυχημένης πορείας», σημειώνεται επίσης.
Η εταιρεία το 2024 απασχόλησε 142 κατά μέσο όρο εργαζομένους, ενώ το δίκτυο της αριθμούσε συνολικά 19 καταστήματα έναντι 25 που διατηρούσε στη χρήση 2023.
Tα βήματα διεθνοποίησης της Intrafashion
Στο μεταξύ, τον περασμένο Απρίλιο, ο όμιλος Intrafashion προχώρησε στο πρώτο ουσιαστικό βήμα «διεθνοποίησής» του, ενισχύοντας την εξωστρέφειά του και «πατώντας πόδι» στην αγορά της Ιταλίας. Πώς; Μέσω επέκτασης του brand Pink Woman στην ιταλική αγορά μέσω του ίδιου μοντέλου λιανικής πώλησης αποκλειστικά σε mono-brand καταστήματα.
Στις 15 Απριλίου άνοιξε το πρώτο κατάστημα Pink Woman στην Ιταλία και δη στην περιοχή Taranto, στο εμπορικό κέντρο Porte Dello Jonio, ενώ από τότε ακολούθησαν ακόμη πέντε καταστήματα. Ο όμιλος μετρά πλέον έξι καταστήματα Pink Woman στην ιταλική αγορά ενώ στόχος του είναι να ανοίξουν συνολικά 25-30 καταστήματα στη γειτονική χώρα έως τον Δεκέμβριο του 2025. Να σημειωθεί εδώ ότι η είσοδος του brand Pink Woman στην ιταλική αγορά αποτελεί το πρώτο βήμα διεθνοποίησής του επί της διοικήσεως του Δημήτρη Ματεμτζή, με στόχο να τροφοδοτηθεί η ανάπτυξή του στην κατεύθυνση της εξωστρέφειας.
Όπως έχει γράψει παλαιότερα το insider.gr, η Ιταλία επελέγη καθώς πρόκειται για μια μεγάλη αγορά που παρουσιάζει ισχυρές προοπτικές. Είναι μια μεσογειακή χώρα με αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με την ελληνική αγορά, ενώ η εγγύτητα των δύο χωρών εμπνέει και μια δόση ασφάλειας στο εν λόγω επιχειρηματικό βήμα.
Δεδομένου δε ότι στην ελληνική αγορά έχει επιτευχθεί ένα ουσιαστικό επιχειρηματικό επίτευγμα, με περισσότερα από 115 καταστήματα Pink Woman σε όλη την επικράτεια, η διοίκηση του ομίλου εξερευνά κάθε πιθανή ευκαιρία επέκτασής της και σε νέες αγορές στόχους.
Στα 47 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών το 2024
Το 2024 ο όμιλος Intrafashion κατάφερε να επιτύχει βελτιωμένα αποτελέσματα σε επίπεδο πωλήσεων και κερδοφορίας παρά τις πιέσεις που προκάλεσαν οι συνεχείς διαταραχές στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, η αύξηση του κόστους παραγωγής και μεταφοράς, καθώς και η είσοδος στην ελληνική αγορά διεθνών αλυσίδων. Ειδικότερα, την περασμένη χρονιά οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου κατέγραψαν αύξηση κατά 16,6% σε σχέση με το 2023, ξεπερνώντας τα 46,8 εκατ. ευρώ.
Σε επίπεδο κερδοφορίας προ φόρων, σημειώθηκε αύξηση 38,0%, ήτοι κατά 1,5 εκατ. ευρώ έναντι του 2023, η οποία στηρίχθηκε και φέτος σε δύο στρατηγικούς πυλώνες. Στη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά 5,8 ποσοστιαίες μονάδες, ήτοι από 43,5% το 2023 σε 49,2% το 2024 και στην ελεγχόμενη αύξηση -στο πλαίσιο της έντονα αναπτυξιακής πολιτικής -των εξόδων, που επικεντρώθηκε στη διεύρυνση και βελτίωση του δικτύου εταιρικών καταστημάτων.
H ισπανική Miramira και η νέα εταιρεία του ομίλου
Στο μεταξύ, όπως ανακοίνωσε στις αρχές Απριλίου η διοίκηση του ομίλου DKM8-Capital, συμφερόντων του Δημήτρη Ματεμτζή, η νεοσυσταθείσα θυγατρική της εταιρεία Intraccessories Group SA προχώρησε στην υπογραφή πολυετούς αποκλειστικής συμφωνίας συνεργασίας για την ελληνική αγορά με το διεθνώς αναγνωρισμένο ισπανικό brand κοσμημάτων, αξεσουάρ και γυαλιών ηλίου Miramira. Το πλαίσιο συνεργασίας περιλαμβάνει την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Miramira στην Ελλάδα, με κύριο άξονα την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων λιανικής. Με όχημα δε τη νέα εταιρεία Intraccessories, στόχος είναι η ανάπτυξη περισσότερων από 30 καταστημάτων στη χώρα μας ως τα τέλη του 2027.
Σημειώνεται ότι στον όμιλο DKM8-Capital, συμφερόντων Δημήτρη Ματεμτζή, εντάσσονται οι εταιρείες Intrafashion Group και Intraccessories Group μέσω των οποίων αναπτύσσεται στρατηγικά το επιχειρηματικό του αποτύπωμα στον χώρο της λιανικής ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ.
Όπως έχει ήδη γράψει το insider.gr, η ίδρυση της εταιρείας Intraccessories Group Μονοπρόσωπη ΑΕ, με έδρα τις Αχαρνές και αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 200.000 ευρώ γνωστοποιήθηκε στο ΓΕΜΗ, μέσω της Υπηρεσίας Μιας Στάσης, στις 4 Φεβρουαρίου. Ως κύρια δραστηριότητα της εταιρείας ορίζεται το λιανικό εμπόριο ψευδοκοσμημάτων, μετά από εισαγωγή, ενώ βασικός μέτοχος είναι η DKM8 Capital Μονοπρόσωπη ΑΕ, την οποία εκπροσωπεί νομίμως ο Δημήτρης Ματεμτζής.
Η νέα εποχή του ομίλου Intrafashion
Η νέα εποχή του ομίλου ξεκίνησε το 2020 όταν ο Δημήτρης Ματεμτζής απέκτησε το 100% των μετοχών της Intrafashion από τον ιδρυτή Παύλο Χατζηπαυλίδη. Σήμερα ο κ. Ματεμτζής ασκεί καθήκοντα προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας.
Η Pink Woman ιδρύθηκε το 2004, έχοντας εδραιώσει τη θέση της ως το μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο ελληνικό fast fashion brand. Ο όμιλος Intrafashion διαθέτει κεντρικά γραφεία στην Αθήνα και logistics center στην Καβάλα, απασχολεί πάνω από 600 άτομα προσωπικό, ενώ λειτουργεί σε ένα πλήρως καθετοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο. Υπενθυμίζεται εδώ ότι ο όμιλος έχει αναλάβει την αποκλειστική ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων των brands Terranova και Calliope του ιταλικού ομίλου ένδυσης Teddy για σειρά γεωγραφικών ζωνών της ελληνικής αγοράς.