Άνοιγμα στον... τουρισμό πολυτελείας κάνει η εφαρμογή quick commerce Pop Market

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Άνοιγμα στον... τουρισμό πολυτελείας κάνει η εφαρμογή quick commerce Pop Market
Το άνοιγμα στον τουρισμό και η νέα υπηρεσία Pop Marinas.

Την ώρα που οι online παραγγελίες ειδών σούπερ μάρκετ έχουν περιοριστεί, μετά και την εκρηκτική ανάπτυξη τους κατά την διάρκεια της πανδημίας και το καλάθι του νοικοκυριού συρρικνώνεται, λόγω πληθωριστικών πιέσεων που έχουν εκτινάξει τις τιμές των τροφίμων, η Pop Market στρέφει το βλέμμα της σε μια νέα αγορά που ήταν, είναι και θα παραμείνει σε πλήρη ανάπτυξη. Ο λόγος για την αγορά του τουρισμού και συγκεκριμένα του τουρισμού πολυτελείας, τον οποίο η δημοφιλής εφαρμογή quick commerce προσεγγίζει μέσα από τη νέα υπηρεσία Pop Marinas.

«Πρόκειται για μια υπηρεσία που επεξεργαζόμαστε καιρό τώρα και πλέον είναι διαθέσιμη. Η Pop Marinas είναι η νέα υπηρεσία online παραγγελίας κα παράδοσης προϊόντων σούπερ μάρκετ σε yacht που βρίσκονται σταθμευμένα σε μαρίνες της Αττικής», ανέφερε σχετικά ο συνιδρυτής της Pop Market, Τάκης Μαλαβέτας, μέσω των κοινωνικών του δικτύου.

Πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους για τα νησιά οι επιβάτες των yacht μπορούν να παραγγείλουν απρόσκοπτα μέσα από μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, τις γκουρμέ λιχουδιές, τα καθημερινά είδη παντοπωλείου και τα λοιπά είδη πρώτης ανάγκης που χρειάζονται για το ταξίδι τους. Στη συνέχεια η Pop Market αναλαμβάνει να οργανώσει και την παραδώσει την παραγγελία κατευθείαν στο σκάφος, την επιθυμητή ώρα και ημέρα, όπως αναφέρεται σε σχετική δημοσίευση της εταιρείας.

Η υπηρεσία είναι προς το παρόν διαθέσιμη για τις Μαρίνες Αλίμου και Λαυρίου. Ωστόσο μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα επεκταθεί και σε άλλες μαρίνες της Αττικής.

Ποια είναι η Pop Market

Να θυμίσουμε ότι η Pop Market, η εφαρμογή που αναλαμβάνει την παράδοση ειδών σούπερ μάρκετ εντός 15 λεπτών με την βοήθεια του στόλου διανομέων της, δημιουργήθηκε το 2021 από τους Τάκη Μαλαβέτα και Nick Telecki, δύο έμπειρων στελεχών στο χώρο του online delivery με προϋπηρεσία στο λονδρέζικο Home Run και στη Delivery Hero αντίστοιχα.

Ειδοποιός διαφορά της από τις λοιπές εφαρμογές του χώρου, είναι ότι απ’ όταν ξεκίνησε υποσχόταν παράδοση χωρίς χρέωση μέχρι τα μεσάνυχτα και εντός 15 λεπτών από την ώρα υποβολής της παραγγελίας ενώ περιλάμβανε στα ηλεκτρονικά της ράφια και premium προϊόντα. Για το σκοπό αυτό άλλωστε βασίζει το μοντέλο της στα dark store εξυπηρετώντας συγκεκριμένες περιοχές.

Η φιλοσοφία της Pop βασίζεται στην τάση που παρατηρείται διεθνώς, το καλάθι της νοικοκυράς να σπάει σε μικρότερα καλάθια που αγοράζονται σε συχνότερα χρονικά διαστήματα. «Αυτό προσπαθούμε να επιτύχουμε. Το πλεονέκτημα με την ταχεία παράδοση είναι ότι δεν χρειάζεται ο καταναλωτής να πλανάρει τα ψώνια του μέσα στην εβδομάδα, αλλά να αποφασίζει την ίδια ημέρα τι χρειάζεται», είχε αναφέρει ο κ. Μαλαβέτας σε παλαιότερη συνέντευξή του στο insider.gr.

Η εταιρεία μέσα σε αυτά τα δυο χρόνια έχει επιτύχει να διευρύνει τόσο τα dark store της όσο και τον στόλο της. Στην τελευταία περίπτωση δε, το στοίχημα επετεύχθη και μέσω της εξαγοράς της εταιρείας quick delivery Ferto, των Μιχάλη Σφικτού, Ekin B. Ozturk και Αλέξανδρου Θεοδωρίδη.

Η εταιρεία έχει σηκώσει μέσω χρηματοδοτικών γύρων, κεφάλαια που ξεπερνούν τα 8,5 εκατ ευρώ με την λίστα των επενδυτών της να περιλαμβάνει ονόματα όπως 468 Capital και Global Founders Capital.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Συγχνεύσεων συνέχεια στο online delivery - Η pop market εξαγόρασε την Ferto

Pop Market: Η νέα ελληνική delivery start-up που υπόσχεται προϊόντα σούπερ μάρκετ σε 15 λεπτά

Αναπτύσσεται πανελλαδικά το δίκτυο της Wolt με οκτώ νέες πόλεις σε όλη την Ελλάδα

gazzetta
gazzetta reader insider insider