Νέο επενδυτικό γύρο, ύψους 5 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε η η Ferryhoper, με βασικό επενδυτή την Piton Capital, ένα επενδυτικό fund με έδρα το Λονδίνο που ειδικεύεται σε marketplaces και εταιρείες που δημιουργούν network effects.
Σύμφωνα με, οι υπάρχοντες επενδυτές LAUNCHub Ventures και Metavallon VC συμμετέχουν επίσης στον νέο γύρο χρηματοδότησης, εδραιώνοντας περαιτέρω τη σχέση εμπιστοσύνης τους με το Ferryhopper.
Από το 2017 που το Ferryhopper πούλησε το πρώτο του εισιτήριο, η ομάδα των 4 ιδρυτών έχει εξελιχθεί σε μια εταιρεία που απασχολεί περισσότερους από 110 επαγγελματίες. Έχοντας ήδη εξυπηρετήσει πάνω από 3 εκατομμύρια ταξιδιώτες, πλέον το Ferryhopper προσφέρει ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς 400 προορισμούς σε 15 χώρες. Επιπλέον, η εφαρμογή του Ferryhopper για κινητά μετράει ήδη 600.000 λήψεις και δείχνει το δρόμο προς τη νέα ψηφιακή εποχή στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.
Η νέα χρηματοδότηση θα αποτελέσει σημαντικό εφόδιο ώστε το Ferryhopper να εδραιώσει τη θέση του στη Μεσόγειο, αρχής γενομένης από την Ελλάδα, την Ιταλία και την Ισπανία όπου έχει ήδη ηγετικό ρόλο, να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, καθώς και να επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε περισσότερες χώρες της Ευρώπης.
Δηλώσεις
Η Mira Mihaylova, η οποία ηγήθηκε της επένδυσης από πλευράς της Piton Capital, δήλωσε:
«Στην Piton Capital είμαστε ενθουσιασμένοι που στηρίζουμε το Ferryhopper. Η εταιρεία έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα προϊόν με εξαιρετική εμπειρία χρήστη σε μια αγορά που δεν έχει φτάσει ακόμα στα επίπεδα ψηφιοποίησης άλλων τομέων. Μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα η οργανική ανάπτυξη της εταιρείας και η επέκτασή της σε μεγάλο βαθμό μέσω της διάδοσης «από στόμα σε στόμα». Επιπλέον, εκτιμήσαμε τις εξαιρετικές κριτικές χρηστών και το εντυπωσιακό μερίδιο που ελέγχει το Ferryhopper στη βασική αγορά του. Η αφοσίωση της ομάδας στο προϊόν και η ισχυρή θέληση να κάνει την εμπειρία κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μια εύκολη υπόθεση μας δίνει τη σιγουριά πως το Ferryhopper έχει την ικανότητα να γίνει βασικός παίκτης εντός και εκτός Ευρώπης.»
Ο Χρήστος Σπαθαράκης, CEO του Ferryhopper, προσέθεσε:
«Ακολουθώντας τις χερσαίες και εναέριες μετακινήσεις, οι ακτοπλοϊκές μεταφορές έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια σημαντικά βήματα προς τον εκσυγχρονισμό των παρεχομένων υπηρεσιών. Από την πρώτη μέρα, έχουμε ως βασικό στόχο να αλλάξουμε τον τρόπο που ταξιδεύουν οι άνθρωποι με πλοίο και να εξελίσσουμε συνεχώς το προϊόν μας δημιουργώντας μια κορυφαίας ποιότητας εμπειρία για τους χρήστες μας παγκοσμίως. Η εδραιώση μας τα τελευταία χρόνια ως Νο. 1 ΟΤΑ (ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό πρακτορείο) στην ελληνική αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων έχει λειτουργήσει ως οδηγός και για τις υπόλοιπες αγορές της Μεσογείου, με αποτέλεσμα το επιτυχημένο λανσάρισμα στις αγορές της Ιταλίας και της Ισπανίας. Με την αγορά του travel να ανακάμπτει με εντυπωσιακούς ρυθμούς, διανύουμε την πλέον επιτυχημένη και απαιτητική σεζόν μας ως εταιρεία. Είμαστε ενθουσιασμένοι με την υποστήριξη της Piton Capital, καθώς και τη συνέχεια της υποστήριξης από την LAUNCHub Ventures και την Metavallon VC, στο δρόμο προς τον επαναπροσδιορισμό των ακτοπλοϊκών μεταφορών και της ταξιδιωτικής εμπειρίας στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο.»