Επιστρέφει μετά από 10 χρόνια στην Ελλάδα η Carrefour

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Επιστρέφει μετά από 10 χρόνια στην Ελλάδα η Carrefour
Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022.

Την επιστροφή της στην Ελλάδα, 10 χρόνια μετά την αποχώρησή της, ανακοινώνει η γαλλική Carrefour, σε μια κίνηση που θα αλλάξει εκ νέου τους συσχετισμούς στον κλάδο της οργανωμένης λιανικής στη χώρα μας.

Η Carrefour International Partneship επιστρέφει στη χώρα μας, μέσω μιας νέας συνεργασίας που υπεγράφη με τη Retail & more S.A., θυγατρική του Ομίλου Teleunicom. Η νέα συνεργασία σηματοδοτεί την επαναφορά του σήματος της γαλλικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, αλλά και των προϊόντων της, στους Έλληνες καταναλωτές, με τα πρώτα καταστήματα να αναμένεται να ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022.

«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε. Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο κ.Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», λέει ο κ. Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.

«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξηγεί ο κ. Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.

Με ένα πολυμορφικό δίκτυο περίπου 13.000 καταστημάτων σε περισσότερες από 30 χώρες, η Carrefour Group αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους λιανικής τροφίμων σε παγκόσμιο επίπεδο, με έσοδα ύψους 78,6 δισ. ευρώ το 2020. Ο όμιλος απασχολεί 320.000 εργαζόμενους.

Η Carrefour εδρεύει στο Boulogne Billancourt της Γαλλίας, στο διαμέρισμα Hauts-de-Seine κοντά στο Παρίσι, ενώ η γαλλική λέξη Carrefour σημαίνει «σταυροδρόμι» και «δημόσια πλατεία».

Το πρώτο κατάστημα Carrefour άνοιξε το 1960, στο Ανεσί κοντά σε ένα σταυροδρόμι.

Η Retail & More δραστηριοποιείται στον κλάδο λιανικής πώλησης τροφίμων και είναι θυγατρική της TeleUnicom, που αποτελεί μέλος του Ομίλου AVE. Η Η Retail & More ιδρύθηκε τον περασμένο Ιούλιο - όταν ο Όμιλος AVE ανακοίνωσε την είσοδό του στο χώρο της διανομής προϊόντων ευρείας κατανάλωσης – με μετοχικό κεφάλαιο ύψους 250 χιλ. ευρώ και με βασική δραστηριότητα το χονδρικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης (συμπεριλαμβανομένων και τροφίμων).

Η TeleUnicom ιδρύθηκε το 1995, δραστηριοποιείται στη διανομή προϊόντων κινητής τηλεφωνίας και τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο και αντιπροσωπεύει εδώ και πολλά χρόνια κορυφαίες μάρκες τεχνολογίας.

Η επιστροφή των Γάλλων 10 χρόνια μετά...

Ήταν Ιούνιος του 2012 όταν η Carrefour ανακοίνωσε την αποχώρησή της από την ελληνική αγορά, προκαλώντας αίσθηση στο εγχώριο επιχειρείν. Οι Γάλλοι αποχώρησαν τότε από τον ελληνικό επιχειρηματικό χάρτη, μετά από συμφωνία με τον Όμιλο Αφοί Μαρινόπουλοι Α.Ε. να του πουλήσει το μερίδιό της στην Carrefour- Μαρινόπουλος, το οποίο ανέρχονταν σε 50%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider