«Τέλος» στα έσοδα από Google και YouTube για τους «αρνητές» της κλιματικής αλλαγής

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
«Τέλος» στα έσοδα από Google και YouTube για τους «αρνητές» της κλιματικής αλλαγής
Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίες έχουν δεχθεί αυξανόμενη πίεση τα τελευταία χρόνια για να βοηθήσουν στη «μάχη» κατά της κλιματικής αλλαγής.

Κατά των χρηστών που δεν «πιστεύουν» στην κλιματική αλλαγή τάσσεται η Google και τους «μπλοκάρει» από το να έχουν έσοδα από διαφημίσεις μέσα σε πλατφόρμες που παραπληροφορούν.

Ο τεχνολογικός γίγαντας ανακοίνωσε πως δεν θα επιτρέπει πλέον να εμφανίζονται διαφημίσεις, «σε σελίδες με περιεχόμενο που αντιτίθεται στα καθιερωμένα επιστημονικά δεδομένα σχετικά με την ύπαρξη και τους λόγους ύπαρξης της κλιματικής αλλαγής». Παράλληλα, η Google θα απαγορεύει τις ίδιες τις διαφημίσεις που αρνούνται την κλιματική αλλαγή.

Η νέα εφαρμογή θα τεθεί σε εφαρμογή από τον επόμενο μήνα και θα περιλαμβάνει κάθε περιεχόμενο στο YouTube και άλλες πλατφόρμες της Google που αναφέρουν πως «η κλιματική αλλαγή είναι απάτη ή φάρσα», ή που αρνούνται πως «τα αέρια του θερμοκηπίου ή η ανθρώπινη δραστηριότητα συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή».

Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίες έχουν δεχθεί αυξανόμενη πίεση τα τελευταία χρόνια για να βοηθήσουν στη «μάχη» κατά της κλιματικής αλλαγής, μεταξύ των οποίων να περιορίσουν τη διασπορά ψευδών ειδήσεων και παραπληροφόρησης

Η Google έχει παρουσιάσει μια σειρά νέων ρυθμίσεων και προγραμμάτων που βοηθούν στην αύξηση της κλιματικής ευαισθητοποίησης, αναβαθμίζοντας τις εφαρμογές Maps, Search και άλλα προϊόντα για πιο εύκολες «βιώσιμες» επιλογές.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Διατροφή συζύγου και παιδιού: Πώς καθορίζονται τα ποσά μετά το διαζύγιο

Τι χρήματα διεκδικεί η Εθνική Ελλάδος στο EuroBasket 2025 - Όλα τα ποσά

Airbnb: Ποιοι απειλούνται με πρόστιμο 5.000 ευρώ μετά την 1η Οκτωβρίου

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider