H «έκρηξη» του ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon οδηγεί startup σε αποτίμηση 2 δισ. δολαρίων

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
H «έκρηξη» του ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon οδηγεί startup σε αποτίμηση 2 δισ. δολαρίων
Η Pattern, η οποία ξεκίνησε πουλώντας μαγνητάκια ψυγείων και άλλα μικροαντικείμενα στην αγορά τρίτων της Amazon, την Τετάρτη δήλωσε ότι άντλησε 225 εκατ. δολάρια σε μια αποτίμηση αξίας περίπου 2 δισ. δολαρίων.

Οι αυξανόμενες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μετέτρεψαν σε unicorn (νεοσύστατη εταιρεία με πάνω από 1 δισ. δολάρια αποτίμηση) μια startup με έδρα στη Γιούτα η οποία βοηθά τις εταιρείες να διαχειρίζονται τις πωλήσεις τους στο Amazon.com και σε άλλες ψηφιακές αγορές.

Η Pattern, η οποία ξεκίνησε πουλώντας μαγνητάκια ψυγείων και άλλα μικροαντικείμενα στην αγορά τρίτων της Amazon, την Τετάρτη δήλωσε ότι άντλησε 225 εκατ. δολάρια σε μια αποτίμηση αξίας περίπου 2 δισ. δολαρίων.

Ιδρύθηκε ως iServe Products το 2013, και γρήγορα προχώρησε πέρα από την πώληση των δικών της ειδών, προσχωρώντας στην κατηγορία των εταιρειών που δημιουργούν λογισμικό για τη διαχείριση και ανάλυση διαδικτυακών καταχωρίσεων και τη λειτουργία αποθηκών για λογαριασμό πελατών.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις, που κάποτε ήταν μικροί επιχειρηματίες που εργάζονταν σε γκαράζ, έχουν γίνει μεγάλες επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια.
Οι επενδυτές που είναι απογοητευμένοι από την πρόκληση να βρουν την επόμενη Amazon, έχουν αρχίσει να χρηματοδοτούν εταιρείες που επωφελούνται από την άνοδο του μεγαλύτερου διαδικτυακού λιανοπωλητή. Οι επενδυτικές τράπεζες, τα venture capitals και ιδιωτικά κεφάλαια έχουν συγκεντρώσει δισεκατομμύρια σε λεγόμενους συσσωρευτές ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίοι δημιουργούν διαδικτυακές μάρκες και επιδιώκουν να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους και να επιτύχουν οικονομίες κλίμακας.

Το πρότυπο καταλαμβάνει μια σχετική θέση, χρησιμεύοντας ως σύμβουλος και αντιπρόσωπος πωλήσεων για άλλες εταιρείες. Η εταιρεία παράγει τώρα το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών της με τη διαχείριση ενός μέρους των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου των brands, αγοράζοντας προϊόντα χονδρικής και πωλώντας τα στο διαδίκτυο. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τη Nestle, την Panasonic και την Yogi Tea.

Η Pattern λέει ότι είναι μεταξύ των πέντε κορυφαίων πωλητών τρίτων με έσοδα στο Amazon. Λειτουργεί επίσης στις περισσότερες άλλες σημαντικές διαδικτυακές αγορές, συμπεριλαμβανομένων των EBay, Walmart, στο Tmall της Alibaba και JD.

Ο Ντέιβιντ Ράιτ, CEO της Pattern, δήλωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει νέα κεφάλαια στη διεθνή επέκταση και τεχνολογία, μεταξύ άλλων έργων για να αξιοποιήσει την παγκόσμια αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια των lockdown.

«Υπάρχουν πολλές (καταναλωτικές) συμπεριφορές που δεν θα επανέλθουν μετά την πανδημία», είπε σε μια συνέντευξη. «Γι’ αυτό επιμένουμε». Η εταιρεία σκέφτεται επίσης να λανσάρει τις δικές της μάρκες.

Η Pattern, η οποία λέει ότι ήταν κερδοφόρα από την ίδρυσή της, απέφερε έσοδα περίπου 500 εκατ. δολαρίων το 2019 και ο Ράιτ είπε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο για να υπερδιπλασιαστεί από το επόμενο έτος.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider