Επιχειρήσεις
23-04-2019 | 10:14

Οι 5+1 ιδέες για μικρές επιχειρήσεις που θα κυριαρχήσουν το 2019

Μοιράσου το
Οι 5+1 ιδέες για μικρές επιχειρήσεις που θα κυριαρχήσουν το 2019

Είναι μερικά από τα καλύτερα trend που θα αποφέρουν χρήματα το 2019 σε όσους επιλέξουν να επενδύσουν σε αυτά.

Με τόσες επιχειρηματικές ιδέες εκεί έξω, είναι δύσκολο να καταλήξει κανείς πού να επενδύσει τα χρήματα του, καθώς πάντα ενέχει ρίσκο, ως προς το αν θα πετύχει ή όχι, κάθε νέα επιχειρηματική κίνηση. Και αυτό γιατί δεν αρκεί να πετύχει  προσωρινά, αλλά να αποφέρει μακροχρόνιες αποδόσεις.

Για αυτό το λόγο το Oberlo συγκέντρωσε μερικά από τα καλύτερα trend της εποχής που τα στατιστικά τους δείχνουν συστηματική άνοδο κέρδους και μικρό ρίσκο, με μακρά απόδοση. Έτσι μπορείς να «κλέψεις» ιδέες για τη δική σου επιχείρηση.

Δείτε εδώ τη λίστα με τις καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες που θα αποφέρουν χρήματα το 2019, σύμφωνα με το Oberlo.com.

Η αγορά της μπαμπού – οδοντόβουρτσας και των φιλικά περιβαλλοντικών εναλλακτικών της βρίσκονται σε άνοδο.

Μάλιστα πρόκειται για ένα trend που πρέπει κανείς να ακολουθήσει τώρα, τόσο σαν επενδυτής, όσο και ως χρήστης!

Όπως και στην περίπτωση των τσαντών που επαναχρησιμοποιούνται, οι μπαμπού οδοντόβουρτσες είναι το απόλυτο προϊόν για όσους ενδιαφέρονται για το οικολογικό τους αποτύπωμα.

Παράλληλα βέβαια είναι και η ξεχωριστή τους εμφάνιση που κερδίσει επιπλέον κοινό. Κάτι στο οποίο έχει βοηθήσει πολύ το instagram.

Βέβαια αν κάποιος θέλει να επενδύσει σε αυτή την ιδέα δεν χρειάζεται να περιοριστεί στις οδοντόβουρτσες! Μπατονέτες, καλαμάκια και άλλα αξεσουάρ από μπαμπού είναι το απόλυτο must.

Η κάμερα που βάζει κανείς στο καπό του αυτοκινήτου του, ή στο κράνος του ενώ κάνει extreme sports, είναι μια από αυτές τις ιδέες που βλέπουν όλο και μεγαλύτερη ανάπτυξη όσο περνάει ο καιρός, καθώς η χρήση τους επεκτείνεται συνεχώς.

Το 2014 οι κάμερες κίνησης αυξήθηκαν κατά... 918% (σε όρους πωλήσεων) στο Ηνωμένο Βασίλειο, μετά τα σχετικά βίντεο που έγιναν viral στη Ρωσία, την ίδια περίοδο.

Σήμερα, πέραν του viral στοιχείου, οι κάμερες αυτές γίνονται δεκτές από ασφαλιστικές εταιρείες που με αυτό τον τρόπο «βλέπουν» από πρώτο χέρι τις συνθήκες ενός ατυχήματος.

Μάλιστα σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που μοιράζεται το Oberlo, η αγορά για αυτές τις κάμερες αναμένεται να φτάσει τα 4, 4 δισ. δολάρια μέχρι το 2020.

Η αγορά των ασύρματων ακουστικών αναμένεται να δει ανάπτυξη που θα αγγίξει το 7% μέσα στο 2019. Ενώ μέχρι το 2025 η βιομηχανία ακουστικών γενικότερα αναμένεται να φτάσει τα 15,8 δισ. δολάρια.

Σύμμαχος στην ανάπτυξη του προϊόντος αλλά και της αγοράς του είναι οι τεχνολογίες όπως το Bluetooth και το ασύρματο internet.

Όμως τι θα πρέπει να ξέρει κάποιος που σκέφτεται να επενδύσει στον τομέα αυτό; Το βασικότερο είναι το marketing. Θα πρέπει να προωθήσει το προϊόν / προϊόντα του σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες κοινού, και να κάνει σαφές γιατί διαφέρουν μεταξύ τους.

Με άλλες προωθητικές ενέργειες θα πειστούν οι έφηβοι και με άλλες οι 40+ καταναλωτές.

Πέρυσι είδαμε να ξεπροβάλουν όλο και περισσότερα κινήματα και ενέργειες που προωθούσαν το σεβασμό στη διαφορετικότητα.

Φέτος μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες ρούχων παγκοσμίως αποφάσισαν να επεκτείνουν τις κολεξιόν τους και σε μεγαλύτερα μεγέθη.

Αυτό μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ποικιλία για όσους φορούν plus size ρούχα, αλλά και μια ευκαιρία για νέες εισόδους στον χώρο της μόδας.

Πέρα από τον κοινωνικό χαρακτήρα της ιδέας να έχουν επιλογή σε ωραία ρούχα οι άνθρωποι όλων των σωματότυπων, είναι μια ιδέα που προσφέρει στον εκάστοτε επιχειρηματία ένα ξεκάθαρο κοινό και ένα άνοιγμα σε μια νέα αγορά.

Οι άνθρωποι αποκτούν όλο και μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση ενώ γίνονται όλο και πιο ευαίσθητοι στο ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος. Και αυτό σημαίνει μείωση των ρύπων.

Η πιο απλή κίνηση που μπορεί να κάνει κανείς είναι να περιορίσει τη χρήση πλαστικού.

Η επένδυση στις τσάντες για τα ψώνια που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν είναι πολύ hot αυτή την περίοδο. Και όσοι έχουν ήδη επενδύσει σε αυτή την ιδέα ψάχνουν το επόμενο βήμα που θα τους διαφοροποιήσει.

Σχέδια, χρώματα, διαστάσεις και η φιλοσοφία πίσω από την κίνηση είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που μπορεί να απογειώσουν το νέο προϊόν σε αυτό τον τομέα.

Μετά το πρόσφατο φιάσκο του MySpace με τα χιλιάδες χαμένα αρχεία, όλο και περισσότεροι δεν νιώθουν πλέον ασφάλεια με την – μόνο – ηλεκτρονική ύπαρξη των αρχείων τους, είτε αυτό είναι οι φωτογραφίες των διακοπών τους, είτε η αγαπημένη τους playlist μουσικής.

Σε αυτό το μέτωπο πολλές επιχειρήσεις που ασχολούνται με την εκτύπωση φωτογραφιών βλέπουν ξαφνική άνθηση, όμως γιατί να μείνει κανείς στην απλή εκτύπωση;

Φωτογραφικά αλμπουμ που μοιάζουν με περιοδικά ή βιβλία, εκτυπώσεις που μοιάζουν με Polaroid ή εκτυπώσεις σε μεγάλες διαστάσεις για να μπουν σε κάδρα.

Νοσταλγία για περασμένες δεκαετίες και μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας είναι τα δύο κύρια χαρακτηριστικά αυτής της ιδέας.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.