Super-deal στη ναυτιλία από Μαρινάκη - Ρος

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Super-deal στη ναυτιλία από Μαρινάκη - Ρος
Η συγχώνευση των δύο εταιρειών δημιουργεί μια από τις μεγαλύτερες εισηγμένες ναυτιλιακές παγκοσμίως.

Τις ναυτιλιακές του δυνάμεις με τον υπουργό Εμπορίου των ΗΠΑ, Γουίλμπουρ Ρος ενώνει ο Βαγγέλης Μαρινάκης, με στόχο να δημιουργήσει μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες τάνκερ παγκοσμίως.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, η Capital Product Partners L.P. συμφερόντων Ευάγγελου Μαρινάκη προχωρά σε συγχώνευση του στόλου των τάνκερ της με αυτόν της Diamond S Shipping του Γουίλμπουρ Ρος, υπουργού Εμπορίου των ΗΠΑ, δημιουργώντας μια από τις μεγαλύτερες εισηγμένες εταιρείες τάνκερ στον κόσμο, με τη συμφωνία να αποτιμάται στα 1,65 δισ. δολάρια.

Η CPLP η οποία έχει στο στόλο της 25 πλοία θα συγχωνευτεί με την DSS, η οποία διαθέτει 33 δεξαμενόπλοια τύπου Medium Range και 10 πετρελαιοφόρα τύπου Suezmax με υπό τηνεπωνυμία Diamond S Shipping Inc. Η συγχωνευθείσα εταιρεία στόλου 68 πλοίων θα έχει στο στόλο της 52 δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων τύπου MR , 15 πετρελαιοφόρα τύπου Suezmax και ένα τύπου Aframax, θα έχει έδρα στο Greenwich του Κοννέκτικατ και θα εισαχθεί στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Ο Κρέγκ Στίβενσον, ο οποίος τελεί ως διευθύνων σύμβουλος της DSS, θα ηγηθεί ως CEO και στην νέα διευρυμένη εταιρεία. Να σημειωθεί ότι η Capital Product Partners που κλείνει πάνω από μια δεκαετία από την εισαγωγή της στο NASDAQ καταβάλει ανελλιπώς μερίσματα από την εισαγωγή της και διαθέτει έναν από τους πιο ισχυρούς ισολογισμούς στην αγορά.

Τα 68 δεξαμενόπλοια υψηλών προδιαγραφών που θα διαθέτει πλέον η DSHoldings την μετατρέπουν σε μια από τις μεγαλύτερες εισηγμένες ναυτιλιακές του κόσμου. Οι κοινές μετοχές της νέας εταιρείας θα διανεμηθούν σε όλους τους μετόχους της CPLP. Οι μέτοχοι της CPLP θα λάβουν premium περίπου 11% της καθαρής αξίας του στόλου, δεδομένου ότι η συγχώνευση αυτή επιτρέπει στην Diamond S να εισαχθεί άμεσα στο NYSE. Σύμφωνα με τραπεζικούς κύκλους, το premium αυτό είναι από τα υψηλότερα που έχουν πληρωθεί σε εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία.

Η CPLP θα συνεχίσει να λειτουργεί ως μία εταιρεία διαχείρισης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ξηρού φορτίου με μέσο όρο ηλικίας τα 6,6 έτη. Όλα τα πλοία της θα είναι υπό μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη χρονοναύλωση με την υπολειπόμενη διάρκειας ναύλωσης να ανέρχεται σε 5,3 έτη.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή τη συναλλαγή, η οποία αποτελεί ένα στρατηγικό βήμα για τη δημιουργία αξίας για τους μεριδιούχους μας, καθώς αναμένουμε ότι το άθροισμα των μεριδίων μετά από αυτή τη συγχώνευση θα υπερβεί την τρέχουσα αποτίμηση των μετοχών της CPLP» δήλωσε σχετικά ο Γεράσιμος Καλογηράτος διευθυνων σύμβουλος της CPLP.

«Ο οργανισμός μας είναι στην ευχάριστη θέση να δημιουργήσει με την CPLP μία από τις μεγαλύτερες εισηγμένες εταιρίες δεξαμενόπλοιων παγκοσμίως. Η συναλλαγή αυτή θα λάβει χώρα σε μια πολύ καλή στιγμή για την αγορά τάνκερς δημιουργώντας έναν από τους μεγαλύτερους και υψηλότερης ποιότητας στόλους, καθώς και μία από τις καλύτερα κεφαλαιοποιημένες ναυτιλιακές εταιρίες στην αγορά. Ανυπομονούμε να εκμεταλλευτούμε την εξέχουσα εμπειρία και τη φήμη της CPLP, για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας», δήλωσε σχετικά ο κ. Κρέγκ Στίβενσον διευθύνων σύμβουλος της DSS Holdings.

Το VesselsValue αποτιμά την αξία του συνδυασμένου στόλου σε περίπου 1,55 δισ. δολάρια.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider