Αυξάνεται το εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυξάνεται το εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google

Κατά 20 λεπτά αυξάνεται το απλό εισιτήριο στα μέσα μαζικής μεταφοράς από την αρχή του νέου έτους με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 1,40 ευρώ από 1,20, ως αποτέλεσμα της αύξησης του συντελεστή ΦΠΑ από το 13% στο 23%.

Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δεν έχει διευκρινίσει ακόμη τι θα γίνει με τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών αν και έχει εκφράσει τη διάθεση να παραμείνουν ίδιες οι τιμές.

Οι αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική στα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν αφορούν σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες τη δωρεάν μετακίνηση ανέργων και ΑμεΑ, οι οποίοι θα εξακολουθήσουν να έχουν ατέλεια.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ποιος είναι ο «νούμερο 1» franchisee της ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα δίκτυο 40 καταστημάτων

Η ΑΑΔΕ βάζει τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων στα βενζινάδικα - Πώς θα γίνει το μπλόκο

Οι μεγαλύτερες μεταγραφές του 21ου αιώνα στο NBA

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider