Στο σύμπαν των διεθνών εκθέσεων αυτοκινήτων κάθε πόλη έχει της θέση της. Το Ντιτρόιτ είναι το πιο «καυτό» γεγονός, στη Γενεύη παρουσιάζονται τα πιο φανταχτερά αυτοκίνητα, ενώ τα πιο παράξενα και υψηλής τεχνολογίας μοντέλα παρουσιάζονται στο Λος Άντζελες. Ωστόσο, τα φετινά αστέρια της αυτοκινητοβιομηχανίας θα παρουσιαστούν στο West Side του Μανχάταν.

Λόγω του προγραμματισμού των αυτοκινητοβιομηχανιών για τις παρουσιάσεις των μοντέλων τους, υπάρχει μια πληθώρα νέων προϊόντων που θα βγουν για πρώτη φορά στη δημοσιότητα κατά τη διάρκεια της έκθεσης που διοργανώνεται αυτή την εβδομάδα στο Javits Center. To Bloomberg επικοινώνησε με κατασκευαστές και αναλυτές της αγοράς αυτοκινήτου και επέλεξε τα πέντε πιο σημαντικά αυτοκίνητα που θα παρουσιαστούν:

Acura MDX (2017)

Τo μεγάλο SUV της Acura έχει τις περισσότερες πωλήσεις στην Αμερική, ωστόσο ο αριθμός νέων πωλήσεων μειώνεται με αργούς ρυθμούς. Πέρσι, οι πωλήσεις του MDX μειώθηκαν κατά 11%, αν και παρέμειναν περισσότερες από την X5 της ΒΜW. Οι γερμανοί πάντως δεν εγκαταλείπουν τον αγώνα για επικράτηση στη κατηγορία SUV λανσάροντας συνεχώς καινούργια μοντέλα σε διάφορες μορφές και μεγέθη. Για να παραμείνει η Acura στο παιχνίδι θα πρέπει να επαναλάβει την επιτυχία με το νέο μοντέλο της.

Nissan GT-R (2017)

Είναι δύσκολο να τονιστεί αρκετά η αφοσίωση του κόσμου του αυτοκινήτου για το GT-R της Nissan, το οποίο είναι γνωστό ως Godzilla σε οδηγούς από τους «κοντράκηδες» έως τους Σεΐχηδες του Ντουμπάι. To GT-R της Nissan είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτοκινήτου-βιτρίνας: Ένα παράλογα εξελιγμένο αυτοκίνητο που χρησιμεύει ως «δόλωμα» για τα πιο απλά μοντέλα της εταιρείας. Ωστόσο τον τελευταίο καιρό η πρωτοκαθεδρία του συγκεκριμένου μοντέλου απειλείται από τα «τέρατα» των Porsche και Ferrari. H Nissan χρειάζεται επειγόντως έναν νέο «κτήνος» για τους δρόμους, γιατί από αυτό κρίνεται η τύχη πολλών μικρών Altima και Maxima.

Lincoln Navigator (2017)

Όταν αμφιβάλεις, φτιάξε ένα SUV. Παρότι οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελείας παλεύουν απέναντι στα σεντάν και τα κουπέ από τον υπόλοιπο κόσμο, αυτοί που έχουν τα μέσα επιλέγουν τo Detroit όταν θέλουν να επιλέξουν φορτηγό. Το μεγαλύτερο κομμάτι όμως πάει στην General Motors. Πέρσι, η Cadillac πουλούσε τρεις Escalade για κάθε ένα Navigator που πουλούσε η Lincoln. Και αυτό είναι κάτι που δεν χαροποιεί ιδιαίτερα την Ford Motors.

Toyota Highlander (2017)

Η Toyota θα προσπαθήσει να χαλάσει το πάρτι της Lincoln. To Highlander δεν αποτελεί ακριβώς αυτοκίνητο πολυτελείας, ωστόσο τα τελευταία χρόνια κερδίζει την προτίμηση της συγκεκριμένης αγοραστικής ομάδας.

Subaru Impreza (2017)

H Subaru έχει μόνο ένα πρόβλημα αυτές τις ημέρες: Δεν μπορεί να φτιάξει αρκετά αμάξια. Οι πελάτες κάνουν ουρές για τα SUV μοντέλα της εταιρείας Forester και Outback που έχουν «φωλιάσει» στους κήπους της αγοράς αυτοκινήτου: ασφαλή, ευρύχωρα, αρκετά πολυτελή και οικονομικά. Το Impreza δεν θεωρείται τόσο σημαντικό. Ωστόσο το νέο μοντέλο που θα παρουσιαστεί αυτή την εβδομάδα θα είναι το πρώτο με τη νέα πλατφόρμα της Subaru και θα αποτελέσει βάση για όλα τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας.