Χορτοφάγοι προσοχή: H επόμενη πτήση σας μπορεί να έχει ως καύσιμο ζωικό λίπος. Προκειμένου να ανακαλύψουν εναλλακτικές μορφές ενέργειας για τα αεροσκάφη, επιστήμονες στρέφονται στην παραγωγή ενός υποπροϊόντος που προκύπτει από λίπος ζώου. Πρόκειται για βόειο λίπος, το οποίο αναμένεται να αντικαταστήσει τα ορυκτά καύσιμα. 

Πρόκειται για ένα καινοτόμο τρόπο, ο οποίος θα βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν τα κόστη, αλλά και τις εκπομπές αερίων, σε μία εποχή που η αερομεταφορές γνωρίζουν μεγάλη άνθηση και ο αριθμός των επιβατών αναμένεται να διπλασιαστεί έως το 2035, σύμφωνα με τη Διεθνή Ομοσπονδία Αερομεταφορών. 

Όσον αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, τα αεροπλάνα ευθύνονται για το 2% της συνολικής παραγωγής του βλαπτικού για το περιβάλλον αερίου. 

Δεν είναι όμως μόνο το ζωικό λίπος που μελετούν οι επιστήμονες ως αντικαταστάτη του μαζούτ. Το Σεπτέμβριο, περίπου το 30% των καυσίμων της πτήσης Σαν Φρανσίσκο – Ζυρίχη της United Airlines, ήταν ένα βιοκαύσιμο που προήλθε από σπόρους μουστάρδας (carinata). Ένα μήνα αργότερα, η Virgin Airlines ανακοίνωσε την πρώτη της εμπορική πτήση που χρησιμοποίηση για καύσιμο αλκοόλ. Μία start-up ανέπτυξε μία διαδικασία βιολογικής ζύμωσης, η οποία μετατρέπει μικρόβια που υπάρχουν στα απόβλητα από ελληνικό γιαούρτι σε βιοέλαια. Και πριν από μερικές ημέρες η Delta Refinery και η εταιρεία τεχνολογίας Agilyc, κατέληξαν σε συμφώνησαν για την παραγωγή ανανεώσιμων καυσίμων για αεροσκάφη, φτιαγμένα από συνθετική πρώτη ύλη που προέρχεται από πλαστικά σκουπίδια

Η AltAir Paramount LLC με έδρα το Λος Άντζελες, είναι ένα από τα πρώτα «διυλιστήρια» που κατάφερε με επιτυχία να μετατρέψει βόειο λίπος σε βιοκαύσιμο. Επίσης, κατάφερε να μετατρέψει λίπος κότας και κάνναβη σε καύσιμο αεροπλάνου. 

Η AltAir Paramount ξεκίνησε τη συνεργασία της με το υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ το 2011, οπότε και μετέτρεψε για πρώτη φορά λίπος σε καύσιμο. Τον Μάρτιο του 2018, η εταιρεία εξαγοράστηκε από την World Energy LLC, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες προμήθειας βιοκαυσίμων στη βόρεια αμερική. Μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, η εταιρεία διέθετε περισσότερα από 245 δισ. γαλόνια βιοκαύσιμου αεροσκαφών στην παραγωγή της.