Στα μέσα Ιουλίου η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων είχε ξεκαθαρίσει σε όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές πως δεν θα έτρεχε νέες διασταυρώσεις γα τα ανασφάλιστα οχήματα η εάν πρώτα δεν δίνονταν από το υπουργείο Μεταφορών και την Ελληνική Αστυνομία αναθεωρημένες λίστες με τα σωστά στοιχεία.
Μετά τα παράβολα των 250 ευρώ που είχαν σταλεί στους ιδιοκτήτες 1.150.000 οχημάτων, τα οποία είχαν εντοπιστεί ανασφάλιστα στα μέσα Ιουνίου, διαπιστώθηκαν πολλά λάθη του συστήματος με ΙΧ, που αποδεδειγμένα είχαν τεθεί σε ακινησία, που είχαν πουληθεί ή κλαπεί, αλλά δεν είχαν απογραφεί από το υπουργείο Μεταφορών και την Ελληνική Αστυνομία.
Μετά από αυτό η ΑΑΔΕ δεν ήταν διατεθειμένη να δρομολογήσει νέες διασταυρώσεις εάν πρώτα δεν επικαιροποιούνταν οι βάσεις δεδομένων των αρμόδιων φορέων, πολύ απλά διότι δεν επιθυμούσε η φορολογική διοίκηση να κατηγορείται για σφάλματα για τα οποία δεν ευθύνεται.
Πλέον η ΑΑΔΕ έχει λάβει πιο επικαιροποιημένα στοιχεία για τα οχήματα που έχουν αποσυρθεί και καταστραφεί, τα κλεμμένα οχήματα, εκείνα που έχουν τεθεί σε ακινησία και τα μη ασφαλισμένα έως το τέλος Ιουλίου ΙΧ και ετοιμάζεται να τρέξει τη διασταύρωση για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων ΙΧ.
Προκαταρκτικές έρευνες της ΑΑΔΕ που έγιναν μέσα στο καλοκαίρι τοποθετούσαν στα 470.000 τα ανασφάλιστα οχήματα, ήτοι στο 1/3 της πρώτης «αποτυχημένης» διασταύρωσης. Αυτό συνέβη διότι ενδιάμεσα σχεδόν μισό εκατομμύριο ιδιοκτήτες ΙΧ προχώρησαν στην ασφάλιση του οχήματός τους φοβούμενοι τις κυρώσεις.
Όσοι από τη νέα διασταύρωση εντοπισθούν να έχουν ανασφάλιστο ΙΧ θα κληθούν να πληρώσουν 100 ευρώ για δίκυκλα έως 250 κυβικά εκατοστά,150 ευρώ για δίκυκλα κυβισμού άνω των 250 κυβικών, 200 ευρώ για αυτοκίνητα έως 1.000 κυβικά και 250 ευρώ για τα μεγαλύτερου κυβισμού οχήματα.