Τηλέφωνο για ραντεβού με χρέωση 1,31 ευρώ/λεπτό σε Κέντρο Υγείας της 6ης Υ.Πε.

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τηλέφωνο για ραντεβού με χρέωση 1,31 ευρώ/λεπτό σε Κέντρο Υγείας της 6ης Υ.Πε.
Βαθιά το χέρι στην τσέπη φαίνεται ότι πρέπει να βάλουν οι ασθενείς προκειμένου να κλείσουν ραντεβού σε Κέντρο Υγείας της 6ης Υ.Πε., καθώς ανατέθηκαν σε ιδιωτική εταιρία με χρέωση 1,31 €/λεπτό.

Βαθιά το χέρι στην τσέπη φαίνεται ότι πρέπει να βάλουν οι ασθενείς προκειμένου να κλείσουν ραντεβού σε Κέντρο Υγείας της 6ης Υ.Πε., καθώς ανατέθηκε σε ιδιωτική εταιρία με χρέωση 1,31 €/λεπτό.

Όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Εργαζομένων στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου και Υπαλλήλων της 6ης ΔΥΠΕ, η ανάθεση εμφανίσθηκε και κοινοποιήθηκε σε πρώτη φάση στο προσωπικό του ως καινοτομία, ενώ την πρώτη ενημέρωση διαδέχθηκε γρήγορα αφίσα, η οποία τοιχοκολλήθηκε παντού εντός του κτιρίου, αναφέροντας μόνο τον πενταψήφιο αριθμό της εταιρίας. Μια μέρα αργότερα, παρότι οι τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης του Κέντρου Υγείας είναι δύο και οι επιφορτισμένοι με αυτές υπάλληλοι επίσης δύο, η διεύθυνση μετακινεί τον ένα από αυτούς -βασικό και μοναδικό αναντικατάστατο τα τελευταία χρόνια σε αυτή τη θέση- σε απογευματινό ωράριο, ενώ το απόγευμα δεν λειτουργούν διοικητικές υπηρεσίες και οι κλήσεις είναι ελάχιστες.

«Θα ήταν απλώς αστείο, αν δεν ήταν προκλητικό και τραγικό. Σε μια εποχή που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο Π.Ο.Υ. επαναλαμβάνουν για τη χώρα μας την ανάγκη για δραστικό περιορισμό της ιδιωτικής δαπάνης στην υγεία, την ίδια εποχή που η κυβέρνηση διακηρύσσει την επικέντρωση της στη μείωση των καθημερινών δαπανών που ροκανίζουν το εισόδημα του πολίτη, στην 6η Υ.Πε. είτε από ιδεοληψία ή για οποιοδήποτε άλλο δύσκολα αντιληπτό αλλά σίγουρα όχι αξιόπιστο λόγο, όχι μόνο δεν αποτρέπουν αλλά εμμέσως ενισχύουν κατά ελάχιστο μέσο όρο 10% το μηνιαίο κόστος φαρμάκων ενός πολίτη», αναφέρει ο Σύλλογος. Και εξηγεί: «Το 2,62 € που θα χρεώσει το δεδομένο δεύτερο λεπτό συνομιλίας σε τέτοιο ποσοστό αντιστοιχεί αν υπολογίσουμε μια συνταγή 15-30 €. Και στην περίπτωση που ο πολίτης -πόσο μάλλον ένας ηλικιωμένος-είτε λόγω των συνηθισμένων καθυστερήσεων ή αλλαγών εκ μέρους της μονάδας, είτε λόγω δικιάς του υπαιτιότητας χρειαστεί να καλέσει μια ή και περισσότερες φορές προφανώς το 2,62€ πολλαπλασιάζεται και εκτοξεύεται!».

Ο Σύλλογος τονίζει ότι γνωρίζει και αντιλαμβάνεται πλήρως τι άφησε πίσω της η προηγούμενη διοίκηση. Εκτιμά όμως, παράλληλα, ότι για να αναπληρωθεί ο τεράστιος χαμένος χρόνος και τα απόνερα της διαλυτικής ανοχής και της κακοδιοίκησης που προηγήθηκε, τα αντανακλαστικά της νέας διοίκησης οφείλουν να είναι ανεπτυγμένα, άμεσα, τολμηρά, με αίσθηση δικαίου και αμεροληψίας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΕΛΣΤΑΤ: Περισσότεροι κατά 64.706 ήταν οι θάνατοι έναντι των γεννήσεων το 2022

Κινητά τηλέφωνα: Τι δείχνει έρευνα του ΠΟΥ για τη σχέση με την εμφάνιση καρκίνου του εγκεφάλου

Για νέα πανδημία προετοιμάζονται υπουργείο Υγείας και ΕΟΔΥ - Τι σχεδιάζουν

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider