Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο έπεσε σε στάση του ΟΑΣΘ μετά από τροχαίο – Τρεις τραυματίες

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο έπεσε σε στάση του ΟΑΣΘ μετά από τροχαίο – Τρεις τραυματίες
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Οι τρεις τραυματίες μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο.

Τροχαίο ατύχημα με παράσυρση τριών ατόμων -σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ανηλίκων- σημειώθηκε στις 11:20 το πρωί, στη συμβολή των οδών Κωνσταντίνου Παλαιολόγου με Λέσβου, στην περιοχή της Νικόπολης στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Από την αρχική σύγκρουση δύο Ι.Χ. αυτοκινήτων, το ένα ξέφυγε από την πορεία του και έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ, παρασύροντας τρεις πεζούς.

Οι τρεις τραυματίες μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Κοινοί τραπεζικοί λογαριασμοί: Πότε μια κίνηση μπορεί να θεωρηθεί άτυπη δωρεά - Οι φορο-παγίδες

Η απόβαση των Κυρανάκη - Κεραμέως στην έδρα Σαμαρά - Η πολιτική μοναξιά του Τσίπρα - Το ραντεβού Στέφανου - Άδωνι

Είναι εκατομμυριούχος ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider