Χωρίς Μετρό και Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο θα μείνει την Κυριακή του Πάσχα η πρωτεύουσα, λόγω των κινητοποιήσεων που αποφάσισαν οι εργαζόμενοι, αντιδρώντας στο φορολογικό και ασφαλιστικό. Οι εργαζόμενοι ζητούν μεταξύ άλλων «να αποσυρθεί τώρα το νομοσχέδιο - λαιμητόμος για το ασφαλιστικό και το φορολογικό και να ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις για την υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας».
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.



