Η «απόβαση» των Κινέζων στην Ευρώπη δεν έγινε με στρατιωτικά οχήματα, αλλά με επιβατικά. Οι κινεζικές μάρκες αυτοκινήτου που εκπροσωπούνται στην ελληνική αγορά έφθασαν αισίως τις 20 και έπονται και άλλες.
Με ηλεκτρικά συνήθως μοντέλα, τα οποία παρά τους δασμούς είναι αρκετά φθηνότερα από τα ευρωπαϊκά και τα ιαπωνικά, διεκδικούν ένα σημαντικό μερίδιο από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές.
Ποιες είναι οι 20 κινεζικές μάρκες στην Ελλάδα
Όσον αφορά το μερίδιο, ξεχωρίζουν η MG με 3,5% και η BYD με 1,4% το πρώτο πεντάμηνο του 2025 (σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ).
Ας δούμε τις 20 μάρκες (και ποιος τις εισάγει στην Ελλάδα) με αλφαβητική σειρά:
- BAIC (FMS)
- BYD (Όμιλος Σφακιανάκη)
- Chery (Spanos Group)
- DFSK (Spanos Group)
- Dongfeng (Spanos Group)
- Farizon (Maxx Auto)
- Foton (FMS)
- Geely (GEO Mobility Hellas)
- Jaecoo (QJ Automotive)
- Leapmotor (Italian Motion)
- Lynk & Co (Maxx Auto)
- Maxus (Πέτρος Πετρόπουλος)
- Mhero (Spanos Group)
- MG (Όμιλος Συγγελίδη)
- Nio (Μοτοδυναμική)
- Omoda (QJ Automotive)
- Seres (Spanos Group)
- smart (Star Automotive)
- Voyah (Spanos Group)
- Xpeng (Autohellas Group)
Και η διείσδυση των Κινέζων στην ελληνική αγορά δεν θα σταματήσει εδώ. Ήδη έχει ανακοινωθεί η συνεργασία του Ομίλου Βασιλάκη με το Changan Group για την εισαγωγή της μάρκας Deepal.
Πηγή: Reader.gr