Υπό πίεση η Wall Street λόγω Covid, όμως οι τεχνολογικές μετοχές βγήκαν κερδισμένες

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Υπό πίεση η Wall Street λόγω Covid, όμως οι τεχνολογικές μετοχές βγήκαν κερδισμένες
H ανησυχία για μία νέα αναζωπύρωση του κορονοϊού λειτούργησε ως βαρίδι στις διεθνείς αγορές.

Μεικτά πρόσημα καταγράφηκαν στο ταμπλό της Wall Street στο κλείσιμο της Παρασκευής, καθώς η ανησυχία για μία νέα αναζωπύρωση του κορονοϊού λειτούργησε ως βαρίδι στις διεθνείς αγορές, μετά τις ανακοινώσεις από Αυστρία και Γερμανία για εφαρμογή lockdown και αυστηροποίηση των μέτρων προστασίας, αντίστοιχα.

Ο κλάδος της τεχνολογίας έδειξε να ξεφεύγει από αυτό το κλίμα με οριακά κέρδη.

Συγκεκριμένα, στο ταμπλό, ο Dow Jones έχασε 266 μονάδες ή 0,6% κλείνοντας στις 35.602 μονάδες, ο S&P είχε πτώση κατά 0,1% στις 4.697 μονάδες, ενώ ο Nasdaq πρόσθεσε 0,4% στις 16.057 μονάδες.

Στους χαμένους της ημέρας βρίσκεται η Robinhood, η οποία είδε τη μετοχή της να χάνει 3,7% φέρνοντας της εβδομαδιαίες απώλειες πάνω από το16%. Πρόκειται για το τέταρτο συνεχόμενο χαμηλό ρεκόρ που καταγράφει η εταιρεία και δεν έχει καταφέρει να ανεβάσει την τιμή της μετοχή της πάνω από το 38 δολάρια, από τις 8/11.

Σε εβδομαδιαίο επίπεδο, ο S&P 500 είχε ανοδική πορεία, προσθέτοντας 0,3%, ο Dow έπεσε κατά 1,3%, ενώ ο τεχνολογικός Nasdaq ενισχύθηκε κατά 1,2%.

Στα επιχειρηματικά νέα, άνω των προσδοκιών κέρδη και πωλήσεις της Foot Locker για το γ’ τρίμηνο. O γίγαντας των καταστημάτων λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών, ανακοίνωσε την Παρασκευή, εξαιρουμένων των μη επαναλαμβανόμενων στοιχείων, προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή τα οποία αυξήθηκαν στα 1,93 δολάρια από 1,21 δολάρια, πολύ πάνω από τη εκτίμηση της FactSet των 1,37 δολαρίων.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 3,9% στα 2,19 δισ. δολάρια, πάνω από τη πρόβλεψη της FactSet των 2,15 δισ. δολαρίων, ενώ το κόστος πωλήσεων μειώθηκε κατά 1,9%.

Eπίσης, επιχειρήσεις όπως η Macy’s, η Kohl’s, η TJ Maxx και η Victoria’s Secret αποφάσισαν να περάσουν το «βάρος» του πληθωρισμού στον καταναλωτή.

Συγκεκριμένα, η Macy’s ανακοίνωσε πως διεξάγει «πιλοτικά» προγράμματα τους τελευταίους τρεις μήνες για να δει ποιες κατηγορίες προϊόντων είναι πιο «ευαίσθητες» στην αύξηση τιμών και σε ποιες οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω. Στο ίδιο μήκος κύματος και η Kohl’s παρατηρεί πως οι καταναλωτές στρέφονται σταδιακά προς τα πιο premium προϊόντα, στα οποία «αντέχουν» να πληρώσουν κάτι παραπάνω. Η Victoria’s Secret επίσης πουλάει περισσότερα από τα προϊόντα της σε υψηλότερες τιμές, ενισχύοντας τα έσοδα από τις πωλήσεις.

.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Deutsche Bank: Η «βουτιά» στη μετοχή της Robinhood θα χειροτερέψει

Macy’s, Kohl’s και Victoria’s Secret ανεβάζουν τις τιμές τους για να «σώσουν» τα κέρδη τους

gazzetta
gazzetta reader insider insider