Την πολυαναμενόμενη είσοδο της στην ελληνική αγορά προετοιμάζει η μεγαλύτερη αμερικανική αλυσίδα fast food Βurger King, η οποία αναμένεται μέχρι την άνοιξη του 2016 να έχει ανοίξει τουλάχιστον πέντε καταστήματα στην χώρα μας. 
Αν και η υλοποίηση της επένδυσης, η οποία είχε ανακοινωθεί από το Δεκέμβριο του 2014, καθυστέρησε λόγω capital controls εντούτοις πληροφορίες αναφέρουν ότι όλα είναι έτοιμα προκειμένου η επένδυση να προχωρήσει με γοργό ρυθμό. 
Ήδη στελέχη της Burger King στην Ελλάδα πραγματοποιούν έρευνα αγοράς προκειμένου να βρουν τα κατάλληλα σημεία που θα στεγάσουν τα πρώτα καταστήματα της αλυσίδας.
Στόχος της Burger King είναι το άνοιγμα 50 νέων καταστημάτων μέσα στην επόμενη διετία.  
Να σημειωθεί ότι τη θέση του γενικού διευθυντή στην Burger King ανέλαβε ο Δημήτρης Ζηδιανάκης μετακινούμενος από την αλυσίδα Public, όπου ασκούσε καθήκοντα Sales Network & Marketing Director από το 2011. Ο Δ. Ζηδιανάκης έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες, όπως με την αλυσίδα Multirama (Marketing & CRM Director), Γερμανός (Marketing Director), Cosmote (Dept. Marketing Director), Barilla (Marketing Manager) και Bacardi (Brand Manager).
Η Burger King ιδρύθηκε το 1954 στη Φλόριντα των ΗΠΑ, διαθέτει περίπου 14.000 καταστήματα σε 100 χώρες σε όλο τον κόσμο σερβίροντας φαγητό σε πάνω από 11 εκατ. καταναλωτές ημερησίως.
Η είσοδος της αμερικανικής αλυσίδας θεωρείται μεγάλη πρόκληση, καθώς μέχρι σήμερα οι δύο μεγάλες ξένες αλυσίδες στην κατηγορία των fast food δεν σημείωσαν την αναμενόμενη επιτυχία. Ο λόγος για τη Wendy’s η οποία αποχώρησε οριστικά από την ελληνική αγορά και για την McDonalds, η οποία συρρίκνωσε σημαντικά την παρουσια της στην ελληνική αγορά.