Pop Market: Η νέα ελληνική delivery start-up που υπόσχεται προϊόντα σούπερ μάρκετ σε 15 λεπτά

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Pop Market: Η νέα ελληνική delivery start-up που υπόσχεται προϊόντα σούπερ μάρκετ σε 15 λεπτά
pop market
Ένα dark store κάθε δύο εβδομάδες σκοπεύει να ανοίγει η Pop με στόχο να καλύπτει το 80% των βασικών αναγκών του καταναλωτή.

Παράδοση ειδών σούπερ μάρκετ εντός 15 λεπτών μέχρι τα μεσάνυχτα, premium προϊόντα στα ράφια των dark store της και δυνατότητα παραγγελίας χωρίς ελάχιστη χρέωση, υπόσχεται η νέα grocery delivery startup, Pop Market, που έκανε προ ημερών την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά.

Η Pop Market, είναι δημιούργημα του Τάκη Μαλαβέτα και του Nick Telecki δύο έμπειρων στο χώρο στελεχών, με προϋπηρεσία στο λονδρέζικο Home Run και στη Delivery Hero αντίστοιχα. Συγκεκριμένα για τον CEO της εταιρείας, Τάκη Μαλαβέτα, η pop αποτελεί την τρίτη start-up στον κλάδο της online παραγγελίας και παράδοσης προϊόντων σουπερμάρκετ μετά την Home Run και Convibo στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ ο Nick Telecki κατείχε πρόσφατα θέση-κλειδί στην πολυεθνική Delivery Herο, με ηγετικό ρόλο στον κλάδο του γρήγορου εμπορίου παγκοσμίως.

Η εφαρμογή της Pop Market, έγινε διαθέσιμη σε iOs και Android μόλις το Σάββατο που μας πέρασε και μέχρι στιγμής εξυπηρετεί περιοχές του κέντρου των Αθηνών μέσω του πρώτου dark store που έχει ανοίξει στο Κουκάκι. Στόχος είναι όμως η δυναμική ανάπτυξή της στον κλάδο της υπερταχείας παράδοσης προϊόντων μικρής λιανικής, με τον κ. Μαλαβέτα να δηλώνει στο insider.gr ότι η εταιρεία σχεδιάζει θα ανοίξει τουλάχιστον έξι dark store μέχρι το τέλος του έτους. «Θα ανοίγουμε ένα dark store κάθε δύο εβδομάδες, αρχικά για να καλυφθεί μεγάλο μέρος της Αττικής». Τα πλάνα της επόμενης χρονιάς βέβαια περιλαμβάνουν επέκταση και σε άλλες πόλεις, ενδεχομένως και στα ελληνικά νησιά και αύξηση του προσωπικού από 25 άτομα που είναι σήμερα σε 100.

Μέχρι στιγμής στα ράφια της pop βρίσκει κανείς 2.000 κωδικούς από προϊόντα που καλύπτουν έως και 80% τις βασικές ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή, όπως τρόφιμα, μαναβική, σνακ, ποτά και προϊόντα για το σπίτι. Παράλληλα βέβαια και εντοπίζει κανείς και ειδικά προϊόντα από τα πιο γνωστά διεθνή brands καθώς και από εκλεκτούς Έλληνες παραγωγούς. Στο μέλλον αναμένεται να προστεθούν και καπνικά είδη.

Ειδοποιός διαφορά της εν λόγω εφαρμογής είναι ο χρόνος, με τον κ. Μαλαβέτα να σημειώνει ότι «υποσχόμαστε 15 λεπτά και παραδίδουμε σε 15 λεπτά. Η φιλοσοφία της Pop προβλέπει για παράδειγμα όταν σου τελειώσει το κρασί στο γεύμα να μην χρειαστεί να σηκωθείς από το τραπέζι πριν έρθει το επόμενο μπουκάλι». Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του end-to-end επιχειρηματικού μοντέλου στο οποίο αποφάσισαν να επενδύσουν οι συνιδρυτές της. Αντίθετα από τις περισσότερες υπηρεσίες παράδοσης, η pop διατηρεί το δικό της απόθεμα προϊόντων, από δικούς της προμηθευτές, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους αποθήκευσης στην Αθήνα («dark stores»), διασφαλίζοντας έτσι την υψηλή ποιότητα αλλά και τη γρήγορη παράδοσή τους σε λιγότερο από 15 λεπτά. Τα καταστήματα που ανοίγει είναι εξοπλισμένα με δικό της στόλο, ο οποίος αυξάνεται κατά την διάρκεια της ημέρας ακολουθώντας την αύξηση της ζήτησης και ο οποίος εξυπηρετεί σε ακτίνα χιλιομέτρων τόση, ώστε διασφαλίζεται η παράδοση μέσα σε ένα τέταρτο.

Οι παραγγελίες εξυπηρετούνται 7 ημέρες την εβδομάδα από τις 8 το πρωί μέχρι τις 12 το βράδυ και το κόστος παράδοσης ανέρχεται στο ένα ευρώ, ανεξαρτήτως ύψους παραγγελίας. «Θέλαμε να άρουμε οποιονδήποτε περιορισμό έχει ο καταναλωτής, γι’ αυτό και δεν έχουμε θεσπίσει κατώτατο όριο παραγγελίας, παρά μόνο ένα ευρώ χρέωση για την αποστολή των προϊόντων» εξηγεί ο κ. Μαλαβέτας. Η πλειονότητα των προϊόντων δε, διατίθεται σε τιμές λιανικής και στο μέλλον εντός της εφαρμογής θα υπάρχουν προσφορές που θα ακολουθούν την ζήτηση και την συγκυρία, χάρη στα δεδομένα που προσφέρει το app. Έτσι οι καταναλωτές θα μπορούσαν να βρουν προσφορές στα είδη κάβας και στους ξηρούς καρπούς για όσο προβάλλεται ένας μεγάλος αγώνας ποδοσφαίρου.

Η φιλοσοφία της Pop βασίστηκε στην τάση που παρατηρείται διεθνώς, το καλάθι της νοικοκυράς να σπάει σε μικρότερα και σε συχνότερα χρονικά διαστήματα. «Αυτό προσπαθούμε να επιτύχουμε. Το πλεονέκτημα με την ταχεία παράδοση είναι ότι δεν χρειάζεται ο καταναλωτής να πλανάρει τα ψώνια του μέσα στην εβδομάδα, αλλά να αποφασίζει την ίδια ημέρα τι χρειάζεται», εξηγεί ο κ. Μαλαβέτας.

Το όλο εγχείρημα έχει μέχρι στιγμής εξασφαλίσει την χρηματοδότησή του με τα επενδυτικά κεφάλαια 468 Capital και Global Founders Capital να συμμετέχουν σε αυτή. Όπως μάλιστα σημειώνει ο κ. Μαλαβέτας «η χρηματοδότηση που έχουμε λάβει είναι η μεγαλύτερη που έχει σηκώσει μέχρι στιγμής ελληνική startup η οποία βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης (early stage)».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Νέοι παίκτες έρχονται στο delivery ειδών σούπερ μάρκετ - Ποια είναι η Jokr που μπαίνει στην ελληνική αγορά

Αλλάζει το χάρτη του online delivery το deal Efood - Kiosky's

H efood εξαγόρασε την Kiosky's

gazzetta
gazzetta reader insider insider