Αγοραστός: Έχουμε σχέδιο που αφήνουμε για τα πέντε επόμενα χρόνια

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αγοραστός: Έχουμε σχέδιο που αφήνουμε για τα πέντε επόμενα χρόνια
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ο απερχόμενος περιφερειάρχης Θεσσαλίας, ευχήθηκε «καλή θητεία» στον κ. Κουρέτα ενώ ευχαρίστησε τους ψηφοφόρους του για την υποστήριξη που του έδειξαν.

«Έχουμε σχέδιο που αφήνουμε για τα πέντε επόμενα χρόνια», ανέφερε ο πρώην περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, σε δήλωση του μετά και την νίκη του αντιπάλου του Δημήτρη Κουρέτα στις περιφερειακές εκλογές.

Ο κ. Αγοραστός ευχήθηκε επίσης «καλή θητεία» στον κ. Κουρέτα ενώ ευχαρίστησε τους ψηφοφόρους του για την υποστήριξη που του έδειξαν.

«Ευχαριστώ όλους που μας έδωσαν τη δυνατότητα όλα αυτά χρόνια να πάμε τη Θεσσαλία μπροστά» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Αγοραστος.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Τράπεζα Πειραιώς: Κατώτατος μισθός 1.700 ευρώ και νέες παροχές με τη συλλογική σύμβαση

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider