Χρυσό για την Παρμιζάνο στα 20 χλμ βάδην, 8η η Ντρισμπιώτη

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Χρυσό για την Παρμιζάνο στα 20 χλμ βάδην, 8η η Ντρισμπιώτη
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η Αντονέλα Παλμιζάνο κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 20 χλμ βάδην γυναικών που διεξήχθησαν στο Σαπόρο, στο πλαίσιο της 8ης ημέρας των αγώνων στίβου στους Ολυμπιακούς του Τόκιο.

Η Αντονέλα Παλμιζάνο κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 20 χλμ βάδην γυναικών που διεξήχθησαν στο Σαπόρο, στο πλαίσιο της 8ης ημέρας των αγώνων στίβου στους Ολυμπιακούς του Τόκιο.

Η Ιταλίδα βαδίστρια τερμάτισε σε 1:29:12 και άφησε στη δεύτερη θέση την Κολομβιανή Σάντρα Λορένα Αρένας με 1:29:37 και στην τρίτη την Κινέζα Χονγκ Λιου, νικήτρια το 2016 στο Ρίο, με 1:29:57.

Η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη τερμάτισε στην 8η θέση με 1:31:24 και βελτίωσε το φετινό ρεκόρ της, μετά από μια εξαιρετική κούρσα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Μεταβιβάσεις ακινήτων: Σε δυο ταχύτητες οι εισπράξεις τον Απρίλιο, σε άνοδο γονικές παροχές και δωρεές

Το ρεκόρ 17 ετών στο ΧΑ - Η Ελλάδα στο space economy - Το 10% που κάνει τη διαφορά

Τα πολιτικά δώρα στη ΝΔ - Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια της ΕΛΑΣ - Η «σιωπηλή μεταρρύθμιση»

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider