Ο Μασούτης, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα, εξασφάλισε σημαντική προβολή μέσα από τη συνεργασία του με τη Nova και τη χορηγία του content filler «Novacinema Προτάσεις από τον Μασούτη».

Αναλυτικότερα, με όχημα το premium περιεχόμενο των καναλιών Novacinema, υλοποιήθηκε αποκλειστικά για τον Μασούτη το branded content filler «Novacinema Προτάσεις από τον Μασούτη» το οποίο περιελάμβανε τις 3 κορυφαίες επιλογές ταινιών και σειρών της εβδομάδας.

Το filler σχεδιάστηκε με βάση τις επικοινωνιακές ανάγκες του διαφημιζόμενου και εξασφάλισε εβδομαδιαία προβολή για διάστημα 3 μηνών στα κανάλια Novacinema με ένα δυνατό μίγμα prime time & premium placement, με πάνω από 8.600 διαφημιστικά δευτερόλεπτα κατά μέσο όρο το μήνα.

Οπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, τα κανάλια Novacinema διαθέτουν μοναδικό κινηματογραφικό υπερθέαμα προβάλλοντας τις καλύτερες πρεμιέρες από τα μεγαλύτερα studio του Hollywood, τις πιο πρόσφατες οσκαρικές ταινίες και τις μεγαλύτερες εισπρακτικές επιτυχίες, λίγο μετά την προβολή τους στους κινηματογράφους, καθώς επίσης και τις καλύτερες ξένες σειρές ταυτόχρονα ή πολύ κοντά με την Αμερική.

Η συγκεκριμένη χορηγία συνέδεσε με ιδανικό τρόπο ένα premium brand με την αδιαμφισβήτητη υπεροχή του κινηματογραφικού περιεχομένου των καναλιών Novacinema.