Απογοητευτικά ήταν τα οικονομικά στοιχεία της Kering, μητρικής εταιρείας του οίκου μόδας Gucci, το δεύτερο τρίμηνο, καθώς συνεχίζει να αντιμετωπίζει εσωτερικά προβλήματα, ενώ επισημαίνει στην ανακοίνωσή της πόσο έχει επηρεαστεί από την γεωπολιτική αβεβαιότητα που έχει προκληθεί από τον εμπορικό πόλεμο που επικρατεί σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της μητρικής εταιρείας μειώθηκαν κατά 15% σε ετήσια βάση στα 3,7 δισ. ευρώ (4,27 δισ. δολάρια), έναντι των 3,96 δισ. ευρώ που προέβλεπαν οι αναλυτές της LSEG.
Οι πωλήσεις της Gucci, οι οποίες συνήθως αποτελούν σχεδόν το ήμισυ των συνολικών εσόδων του ομίλου, σημείωσαν πτώση 25% κατά τη διάρκεια του τριμήνου στα 1,46 δισ. ευρώ.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος François-Henri Pinault αναγνώρισε τα αποτελέσματα ως «απογοητευτικά», αλλά σημείωσε τις συνεχιζόμενες προσπάθειες για τη διόρθωση της πορείας του προβληματικού γίγαντα πολυτελείας.
«Αν και τα αποτελέσματα που ανακοινώνουμε παραμένουν πολύ κάτω από τις δυνατότητές μας, είμαστε βέβαιοι ότι οι ολοκληρωμένες προσπάθειές μας τα τελευταία δύο χρόνια έχουν θέσει υγιείς βάσεις για τα επόμενα στάδια της ανάπτυξης της Kering», δήλωσε ο Pinault σε δήλωση που συνόδευε τα αποτελέσματα.
«Σε ένα οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον που παραμένει αβέβαιο, η Kering συνεχίζει να αναπτύσσει τη στρατηγική της με στόχο την επίτευξη μιας κερδοφόρας μακροπρόθεσμης αναπτυξιακής πορείας», πρόσθεσε.
Ο όμιλος, στον οποίο ανήκουν επίσης τα εμπορικά σήματα Saint Laurent και Bottega Veneta, σημείωσε ότι οι πωλήσεις ήταν ασθενέστερες σε όλες τις αγορές, με αιχμή την Ιαπωνία και την ευρύτερη περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού.