Ανοίγει εκ νέου, σήμερα 27 Ιουνίου, τις πύλες του το εμβληματικό κατάστημα της H&M επί των οδών Ερμού 11 και Βουλής στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, καθώς ολοκληρώθηκε η διαδικασία ριζικής ανακαίνισής του που είχε ξεκινήσει στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου.
Το εν λόγω κατάστημα αποτελεί μάλιστα το πρώτο του σουηδικού «γίγαντα» της λιανικής σε παγκόσμιο επίπεδο που φέρει το πλέον ανανεωμένο concept αγοραστικής εμπειρίας, με το οποίο η H&M επιδιώκει να «περάσει» στη νέα εποχή του λιανεμπορίου.

Η σπουδαιότητα του flagship store της Ερμού
Όπως εξήγησε χθες στους εκπροσώπους του Τύπου ο Project Visual Lead της H&M, Αλέξανδρος Τσαμούρης, το κατάστημα της Ερμού είναι το πρώτο στον κόσμο με το νέο format. «Το εν λόγω κατάστημα είναι από τα πιο σημαντικά της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα, ενώ επιβεβαιώνει τη βούληση της H&M να βάλει ψηλά στις πρωτεύουσες μόδας την Αθήνα», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Το εμβληματικό κατάστημα H&M στην Ερμού 11 έχει συνολική επιφάνεια 4.000 τ.μ. και 2.356 τ.μ. εμπορικού χώρου, «παντρεύοντας» το φυσικό με το ψηφιακό κατάστημα, ενώ διατηρεί τον ιστορικό του χαρακτήρα, έχοντας κατασκευαστεί το μακρινό 1909.
Το εν λόγω κατάστημα μπορεί να απασχολήσει έως και 120 άτομα προσωπικό σε full season, ενώ λόγω της θέσης του εντός του ιστορικού κέντρου της Αθήνας έχει τη δυνατότητα να είναι ανοιχτό κάθε Κυριακή για το διάστημα Μαΐου – Οκτωβρίου, αφού εντάσσεται σε τουριστική περιοχή.
Έπεται ο Πειραιάς
Παράλληλα, την ερχόμενη Παρασκευή 4 Ιουλίου θα επαναλειτουργήσει και το εμβληματικό κατάστημα του Πειραιά, το οποίο βρίσκεται μόλις λίγα μόλις μέτρα απ’ το λιμάνι, με συνολικό εμβαδόν 4.000 τ.μ. και 2.777 τ.μ. εμπορικού χώρου και το οποίο «μεταμορφώνεται» σε ένα σύγχρονο σημείο αναφοράς για τους λάτρεις της μόδας.

Το νέο concept καταστημάτων
Η επαναλειτουργία των δύο καταστημάτων σε Αθήνα και Πειραιά σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την H&M στην Ελλάδα, κατά την οποία προσφέρεται στο κοινό αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, όπου το σύγχρονο design, η προηγμένη τεχνολογία και τα ιδιαίτερα στοιχεία της ελληνικής κουλτούρας συνυπάρχουν αρμονικά.
Τα νέα καταστήματα στην Ερμού και τον Πειραιά ενσωματώνουν το next-gen concept της H&M. Μια νέα εποχή για τη μόδα που συνδυάζει βιώσιμο design, ψηφιακές καινοτομίες και fashion-forward ατμόσφαιρα. Τα δύο καταστήματα προσφέρουν υπηρεσίες Click & Collect και αυτόματες θυρίδες παραλαβής δεμάτων για γρήγορη, self-service παραλαβή και επιστροφή online παραγγελιών. Η smart store τεχνολογία που διαθέτουν, βελτιστοποιεί την παρουσίαση των προϊόντων και τις καθημερινές λειτουργίες τους, ενώ οι ψηφιακές οθόνες σε όλο το κατάστημα παρουσιάζουν τις τελευταίες συλλογές.

Αποκλειστικά στην Ερμού, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε έξυπνα δοκιμαστήρια που τους επιτρέπουν να ζητήσουν βοήθεια, άλλα μεγέθη ή προϊόντα απευθείας από το δοκιμαστήριο, ενώ μπορούν, επίσης, να δουν πληροφορίες για τα προϊόντα ή να περιηγηθούν στη διαδικτυακή συλλογή.
Έρχονται κι άλλες ανακαινίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Σύμφωνα με τον κ. Τσαμούρη, η H&M θα προχωρήσει στην ανακαίνιση ακόμη περισσότερων καταστημάτων το προσεχές διάστημα, προκειμένου να εντάξουν το νέο concept λειτουργίας. Στην Ελλάδα θα ανακαινιστούν καταστήματα σε Αθήνα, Κρήτη και Θεσσαλονίκη, ενώ σε όλη την Ανατολική Ευρώπη συνολικά 25 καταστήματα θα ενσωματώσουν το νέο format καταστήματος, με πρώτα εκείνα σε Σεράγεβο και Μαδρίτη.
«Η τάση της γρήγορης μόδας (fast fashion) πηγαίνει πολύ καλά στη Νότια Ευρώπη», παραδέχθηκε μάλιστα ο κ. Τσαμούρης σε ένα ευρύτερο σχόλιο για την πορεία της αγοράς, καθώς δε η σουηδική H&M ποντάρει πολλά και στον τουρισμό.
Στην Ελλάδα εντός του έτους και η αλυσίδα Arket
Όπως έχει ήδη γράψει το insider.gr, στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου η H&M γνωστοποίησε την έλευση στην Ελλάδα του εμπορικού σήματος Arket μέσα στο 2025.
Η H&M ανοίγει μέσα στην τρέχουσα χρονιά το πρώτο κατάστημα Arket στη χώρα μας και δη στην Αθήνα, σε μια απόπειρα να γνωρίσει στο ελληνικό κοινό το διάσημο brand σκανδιναβικού σχεδιασμού και lifestyle. Ταυτόχρονα δε με την Ελλάδα, εντός του 2025, το εμπορικό σήμα Arket θα πραγματοποιήσει δυναμική είσοδο σε τρεις ακόμη χώρες, την Ιρλανδία, την Αυστρία και τη Νορβηγία.
Με έδρα τη Στοκχόλμη, το σήμα Arket αφορά σε έναν σύγχρονο lifestyle προορισμό που διαθέτει συλλογές για γυναίκες, άνδρες, παιδιά, αλλά και το σπίτι. Εμπνευσμένο από την απλότητα, τη φύση και την αισθητική του slow living, η γκάμα του brand περιλαμβάνει ρούχα, είδη σπιτιού και τρόφιμα, όλα προσεκτικά κατασκευασμένα και επιμελημένα για μια πιο όμορφη καθημερινή ζωή.
Η αλυσίδα Arket ιδρύθηκε το 2017 και βασίζεται στις αρχές της καθημερινής ομορφιάς και του διαχρονικού σχεδιασμού, ιδέες που έχουν τις ρίζες τους στον σκανδιναβικό μοντερνισμό του 20ού αιώνα.
Να σημειωθεί εδώ, ότι το Arket είναι το τρίτο κατά σειρά εμπορικό σήμα που φέρνει στην Ελλάδα η H&M, μετά τα ομώνυμα καταστήματα H&M και το εμπορικό σήμα Cos.
H H&M στην Ελλάδα
Η Η&Μ άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα το 2007, ενώ, όπως αναφέρεται στις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές της καταστάσεις, πλέον το δίκτυό της ανέρχεται σε 35 καταστήματα.
Το εμπορικό σήμα αναπτύσσει η H&M Hennes & Mauritz Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εμπορική Εταιρεία Ειδών Ενδύσεως και Υποδύσεως, η οποία συστάθηκε τον Οκτώβριο του 2006.
Η σουηδική πολυεθνική
Η σουηδική H&M θεωρείται σήμερα η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων παγκοσμίως, μετά την ισπανική Inditex (μητρική εταιρεία των Bershka, Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius, Zara κλπ).
Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Έρλινγκ Πέρεσον το 1947, όταν άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην κεντρική οδό της Βεστερός, ήτοι της πέμπτης μεγαλύτερης πόλης της Σουηδίας. Το πρώτο όνομα της εταιρείας ήταν «Hennes» (δηλαδή «Hers» (δικό της), καθώς πουλούσε αποκλειστικά γυναικεία ρούχα. Το 1968, ο Πέρεσον απέκτησε το κατάστημα ένδυσης λιανικής του Μαουρίτζ Γουάλιντφορς, γεγονός που οδήγησε στην ένταξη της ανδρικής συλλογής στο φάσμα των προϊόντων του και στη μετονομασία της εταιρείας σε Hennes & Mauritz (H&M).
Η γνωστή αλυσίδα διαθέτει σήμερα πάνω από 4.000 καταστήματα σε περισσότερες από 75 χώρες του κόσμου.