H&M: Επαναλειτουργία των ανανεωμένων καταστημάτων σε Αθήνα και Πειραιά

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
H&M: Επαναλειτουργία των ανανεωμένων καταστημάτων σε Αθήνα και Πειραιά
Η H&M, παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο της μόδας, συστήνει εκ νέου δύο εμβληματικά καταστήματά της στην Ελλάδα: το flagship store στην Ερμού 11 & Βουλής στο κέντρο της Αθήνας και το ιστορικό κατάστημά της στον Πειραιά.

Η H&M, παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο της μόδας, συστήνει εκ νέου δύο εμβληματικά καταστήματά της στην Ελλάδα: το flagship store στην Ερμού 11 & Βουλής στο κέντρο της Αθήνας και το ιστορικό κατάστημά της στον Πειραιά.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι επαναλειτουργίες των συγκεκριμένων καταστημάτων σηματοδοτούν μια νέα, δυναμική εποχή για την H&M στην Ελλάδα, προσκαλώντας το κοινό να ανακαλύψει μια αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, όπου το σύγχρονο design, η προηγμένη τεχνολογία και τα ιδιαίτερα στοιχεία της ελληνικής κουλτούρας συνυπάρχουν αρμονικά.

Τα νέα καταστήματα στην Ερμού (συνολικής επιφάνειας 4.000 τ.μ. και 2.356 τ.μ. εμπορικού χώρου) και τον Πειραιά (με συνολικό εμβαδόν 4.000 τ.μ. και 2.777 τ.μ. εμπορικού χώρου) ενσωματώνουν το next-gen concept της H&M: μια νέα εποχή για τη μόδα, που συνδυάζει βιώσιμο design, ψηφιακές καινοτομίες και fashion-forward ατμόσφαιρα. Στεγασμένα σε ιστορικά κτίρια, τα δύο καταστήματα διατηρούν τον αρχιτεκτονικό τους χαρακτήρα, ενώ φέρνουν κοντά το κλασικό με το σύγχρονο μέσα από μοντέρνα στοιχεία και τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον.

Τα ανανεωμένα καταστήματα στην Ερμού και τον Πειραιά επαναπροσδιορίζουν τη μόδα στην Ελλάδα, συνδυάζοντας καινοτομία, έμπνευση και ευκολία. Τα δύο καταστήματα προσφέρουν υπηρεσίες Click & Collect και αυτόματες θυρίδες παραλαβής δεμάτων για γρήγορη, self-service παραλαβή και επιστροφή online παραγγελιών. Η smart store τεχνολογία, που διαθέτουν, βελτιστοποιεί την παρουσίαση των προϊόντων και τις καθημερινές λειτουργίες τους, ενώ οι ψηφιακές οθόνες σε όλο το κατάστημα παρουσιάζουν τις τελευταίες συλλογές. Αποκλειστικά στην Ερμού, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε έξυπνα δοκιμαστήρια που τους επιτρέπουν να ζητήσουν βοήθεια, άλλα μεγέθη ή προϊόντα απευθείας από το δοκιμαστήριο, ενώ μπορούν, επίσης, να δουν πληροφορίες για τα προϊόντα ή να περιηγηθούν στη διαδικτυακή συλλογή.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε και πάλι τους πελάτες μας στα ανανεωμένα μας καταστήματα σε Αθήνα και Πειραιά. Οι επαναλειτουργίες αυτές σηματοδοτούν ένα ορόσημο για την H&M Ελλάδας, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία που συνδυάζει την τεχνολογία, τη βιωσιμότητα και τον τοπικό χαρακτήρα. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε χώρους που εμπνέουν, στους οποίους ο καθένας μπορεί να εκφράσει τον εαυτό του μέσα από τη μόδα και να απολαμβάνει μια μοντέρνα, άνετη αγοραστική εμπειρία» δήλωσε ο Thomas Estrany, Sales Manager, Sales Market Greece.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Στάσσης: Η ΔΕΗ εξελίσσεται σε Powertech Όμιλο – EBITDA 2,7 δισ. και μέρισμα 1 ευρώ το 2027

Πόσο ανθεκτικές είναι οι ελληνικές τράπεζες στους δασμούς - Τι δείχνει το «stress test» της Standard & Poor’s

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider