Revolut: Όλο και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν την Ασία για τα ταξίδια τους

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Revolut: Όλο και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν την Ασία για τα ταξίδια τους
Η έκθεση ανέλυσε τις δαπάνες από 24 χώρες παγκοσμίως και αποκάλυψε πού ξοδεύουν τα χρήματά τους οι 55 εκατομμύρια πελάτες της Revolut στο εξωτερικό.

Στροφή από τους παραδοσιακούς ευρωπαϊκούς προορισμούς κάνουν όλο και περισσότεροι Έλληνες που επιλέγουν την Ασία για τα ταξίδια τους, σύμφωνα με την έρευνα της Revolut για τις Παγκόσμιες Ταξιδιωτικές Δαπάνες

Η έκθεση ανέλυσε τις δαπάνες από 24 χώρες παγκοσμίως και αποκάλυψε πού ξοδεύουν τα χρήματά τους οι 55 εκατομμύρια πελάτες της Revolut στο εξωτερικό, ποιοι είναι οι κύριοι εκφραστές αυτών των τάσεων και σε τι ξοδεύουν τα χρήματά τους. Οι διεθνείς δαπάνες των πελατών της Revolut ξεπέρασαν τα 23 δισ. ευρώ το 2024, με την Ισπανία να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας ως ένας από τους αγαπημένους προορισμούς παγκοσμίως, αντιπροσωπεύοντας το 11% των συνολικών δαπανών.

Η Ευρώπη παραμένει στην κορυφή, αλλά οι δαπάνες αρχίζουν να «ταξιδεύουν» αλλού

Στην κορυφή της λίστας για τους Έλληνες βρίσκονται παραδοσιακοί προορισμοί διακοπών σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική, με το Ηνωμένο Βασίλειο να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αντιπροσωπεύοντας το 18% του συνόλου των διεθνών δαπανών το περασμένο έτος. Ωστόσο, οι Έλληνες αρχίζουν να στρέφουν το ενδιαφέρον τους σε λιγότερο παραδοσιακούς προορισμούς, εκτός της Γηραιάς Ηπείρου.

Οι Έλληνες καταναλωτές επεκτείνονται το 2024 με τις διεθνείς δαπάνες να αυξάνονται κατά 5%, σαφές σημάδι ότι η επιθυμία για ταξίδια βρίσκεται σε άνοδο. Ενώ οι παραδοσιακοί αγαπημένοι προορισμοί όπως το Ηνωμένο Βασίλειο εξακολουθούν να κατέχουν την πρώτη θέση, παρατηρείται μια έντονη αλλαγή: περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν προορισμούς εκτός πεπατημένης σε Ασία, Αφρική και Λατινική Αμερική. Αυτή η άνοδος αντανακλά όχι μόνο την επιθυμία για πρωτότυπες περιπέτειες, αλλά και μια βαθύτερη ανάγκη για εξερεύνησης αυθεντικών προορισμών με, πολιτιστικό πλούτο και προσιτές τιμές.

Οι Millennials «οδηγούν» τη στροφή προς την Ασία

Οι διεθνείς δαπάνες των Ελλήνων το 2024 έχουν έναν ξεκάθαρο πρωταγωνιστή: τους Έλληνες ηλικίας 25 έως 34 ετών, οι οποίοι βρίσκονται πίσω από το 37% των συνολικών δαπανών στο εξωτερικό. Αυτή η μερίδα νέων επαγγελματιών οδηγεί τη στροφή προς μακρινούς προορισμούς με πλούσια πολιτιστική κληρονομιά.

Μέρη όπως η Ιαπωνία (+45%), η Νότια Κορέα (+45%) και το Βιετνάμ (+42%) σημείωσαν τεράστια ετήσια αύξηση σε αυτή την ηλικιακή ομάδα. Στην Αφρική, το Μαρόκο (+38%) και η Αίγυπτος (+38%) γίνονται πόλος έλξης για ταξιδιώτες με χαμηλό προϋπολογισμό που αναζητούν έντονες εμπειρίες. Αυτές οι τάσεις φανερώνουν μια τάση απομάκρυνσης από την ευρωζώνη και τη στροφή προς ταξίδια προστιθέμενης αξίας σε αναδυόμενες περιοχές.

Ακολουθούν η γενιά ηλικίας 35-44 ετών (που αντιπροσωπεύει το 21% των δαπανών στο εξωτερικό) και η γενιά 18-24 ετών (16%), γεγονός που δείχνει ότι η διάθεση για εξερευνήσεις χαρακτηρίζει τις νεότερες ηλικιακές ομάδες συνολικά. Οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες (55-64 ετών και άνω) εξακολουθούν να έχουν σημαντική συνεισφορά, αλλά τείνουν να επιλέγουν τα γνώριμα εδάφη, ενισχύοντας το χάσμα γενεών στον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες προσεγγίζουν τα ταξίδια σήμερα.

Γαστρονομική κουλτούρα και shopping therapy στην πρώτη θέση

Οι Έλληνες ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στις γαστρονομικές εμπειρίες όταν βρίσκονται στο εξωτερικό, με τα εστιατόρια να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών σε ποσοστό 30% και μέση αξία συναλλαγής τα 19€. Οι αγορές εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό μέρος των δαπανών στο εξωτερικό στο 24%, ωστόσο, οι δαπάνες για καθημερινά είδη αντιπροσωπεύουν πλέον το 16% του συνόλου.

Η Tara Massoudi, Γενική Διευθύντρια Premium Προϊόντων της Revolut, δήλωσε, «Η Revolut ιδρύθηκε βασιζόμενη στην ιδέα ότι τα χρήματα δεν πρέπει να εμποδίζουν τους ανθρώπους να εξερευνήσουν τον κόσμο. Η έκθεσή μας αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μας ξοδεύουν χρήματα στο εξωτερικό, ποιες αλλαγές συντελούνται και ρόλο που παίζει η Revolut στη διαμόρφωση αυτών των τάσεων. Παρατηρούμε μια σαφή στροφή προς μακρινούς προορισμούς προστιθέμενης αξίας ειδικά για τους νεότερους ταξιδιώτες, και η Revolut βρίσκεται σε μοναδική θέση για να υποστηρίξει αυτήν την αλλαγή στο τοπίο των παγκόσμιων ταξιδιών».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Guardian: H Νάξος στα καλύτερα μέρη της Ευρώπης με εξωτικές παραλίες

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider