Snappi: Η μεγάλη λίστα αναμονής, τα σχέδια να γίνει super app και το HUB της Αθήνας

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Snappi: Η μεγάλη λίστα αναμονής, τα σχέδια να γίνει super app και το HUB της Αθήνας
10 χιλιάδες πελάτες στη λίστα αναμονής. Οι αρχικές υπηρεσίες και οι στόχοι για την συνέχεια. To Hub στο κέντρο της Αθήνας.

«Το 70% των millennial και της GenZ δηλώνει ότι προτιμά να πάει στον οδοντίατρο παρά σε μια τράπεζα. Στόχος μας είναι να τους αλλάξουμε αυτά τα στατιστικά». Με την παραπάνω φράση, προσπάθησε να εξηγήσει η Γκαμπριέλα Κίντερτ, CEO της πρώτης ελληνικής neobank, την εμπειρία που σχεδιάζει να προσφέρει εντός των επόμενων εβδομάδων στο ελληνικό κοινό η Snappi. Ετοιμάζοντας πυρετωδώς το επίσημο λανσάρισμα της, η Snappi θέτει ως προϋπόθεση την εύκολη και fully digital εμπειρία πελάτη και δηλώνει πως απώτερος στόχος της είναι να μετατραπεί σε super app που θα βγει από τα στενά γεωγραφικά όρια της Ελλάδας και να κατευθυνθεί τουλάχιστον σε τρεις αγορές του εξωτερικού μέχρι το 2029. Με αυτό το πλάνο μάλιστα, δηλώνει έτοιμη να συναγωνιστεί, εδραιωμένους πλέον, παίκτες στην ελληνική αγορά, όπως η Revolut.

Να θυμίσουμε ότι το πλάνο της Snappi, το οποίο είχε ανακοινωθεί στο παρελθόν και από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Πειραιώς, κ. Χρήστο Μεγάλου - η Πειραιώς αποτελεί τον μέτοχο πλειοψηφίας της Snappi με ποσοστό 55% με το λοιπό ποσοστό (45%) να ανήκει στη Natech - είναι σίγουρα φιλόδοξο. Η Snappi θέτει τον πήχη στους 100.000 πελάτες μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, αριθμός που φιλοδοξεί να φτάσει, το 1 εκατ. έως το 2027 και το 1,9 εκατ. έως το 2029 ενώ υπολογίζει να κάνει breakeven το 2028.

10 χιλιάδες πελάτες στη λίστα αναμονής

Το καταναλωτικό κοινό φαίνεται να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της, με τα στελέχη της να δηλώνουν ότι στη λίστα αναμονής της, μετά και την σχετική καμπάνια στα social media που είναι ενεργή εδώ και ένα τρίμηνο, έχουν εγγραφεί ήδη 10 χιλιάδες δυνητικοί πελάτες. Αυτή τη στιγμή δε, χρησιμοποιούν το app της ψηφιακής τράπεζας 100 και πλέον άτομα στο πλαίσιο της δοκιμαστικής περιόδου, όπου πραγματοποιείται σε κλειστό κύκλο friends and family χρηστών. O αριθμός θα αρχίσει να αυξάνει εκθετικά, ήδη από τις επόμενες εβδομάδες, καθώς η neobank είναι έτοιμη να λανσάρει το app και να ξεκινήσει τις εγγραφές από την υφιστάμενη λίστα αναμονής.

«To feedback που λαμβάνουμε μέχρι στιγμής είναι πολύ θετικό και πολύ χρήσιμο» ανέφερε χαρακτηριστικά η Γκαμπριέλα Κίντερτ, CEO της Snappi σε χθεσινή ενημέρωση δημοσιογράφων για τα σχέδια της neobank. Δεν παρέλειψε δε να αναφέρει ότι ειδοποιός διαφορά της Snappi είναι ότι συνδυάζει την εμπιστοσύνη και την ρυθμισμένη λειτουργία μιας παραδοσιακής τράπεζας, με την user friendly εμπειρία μιας fintech και τις λειτουργίες νέων παικτών στον χρηματοπιστωτικό κλάδο όπως οι εταιρείες BNPL. Όλα τα παραπάνω εμπλουτίζονται με τεχνολογικές καινοτομίες, όπως το AI.

Οι αρχικές υπηρεσίες και οι στόχοι για τη συνέχεια

Σύμφωνα με την ίδια - παρότι δεν αποκάλυψε το killer feature της εφαρμογής – o καταναλωτής θα εντυπωσιαστεί σίγουρα από την εμπειρία εγγραφής κι ανοίγματος λογιασμού, η οποία θα είναι διαδικτυακή, paperless και θα διαρκεί λιγότερο από πέντε λεπτά. Στο αρχικό μενού των προϊόντων της θα υπάρχουν λογαριασμοί καταθέσεων ταμιευτηρίου και τρεχούμενοι αλλά και καταναλωτικά προϊόντα. Οι χρήστες θα μπορούν να ανοίξουν λογαριασμό, να μεταφέρουν χρήματα από άλλη τράπεζα αλλά και να χρησιμοποιούν το IRIS, κάτι που δεν υπάρχει ως δυνατότητα στους υφιστάμενους fintech ανταγωνιστές, οι οποίοι προέρχονται κατά κύριο λόγο από το εξωτερικό.

Μέσω της Snappi ο χρήστης θα μπορεί να κάνει μεταφορά χρημάτων με ανταγωνιστικές – όπως ανέφεραν τα στελέχη της - χρεώσεις, θα μπορεί να πληρώσει λογαριασμούς αλλά και να εκδώσει virtual και physical κάρτες, οι οποίες θα έχουν προσωποποιημένο «look» και θα μπορούν να προστεθούν στα ψηφιακά πορτοφόλια της Google και της Apple (Goolge Pay και Apple Pay).

Παράλληλα η ίδια η Snappi θα προσφέρει το προϊόν Buy Now, Pay Later, που θα σπάει την πληρωμή σε 4 δόσεις, με τον έλεγχο για το αν ο πελάτης μπορεί να προχωρήσει σε νέο καταναλωτικό άνοιγμα και την έγκριση, να δίνεται ψηφιακά και άμεσα. Η εμπειρία θα είναι και εδώ εμπλουτισμένη, με τους πελάτες να μπορούν να κάνουν για παράδειγμα snooze σε μια δόση, αν δεν επαρκεί το υπόλοιπο. Για τη συνέχεια ωστόσο, η Snappi σχεδιάζει να προσφέρει και επενδυτικά και αποταμιευτικά προϊόντα, ενώ σε βάθος τριετίας δεν αποκλείεται να μπει και στην στεγαστική πίστη ή στην ασφαλιστική αγορά μέσω συνεργασιών.

«Τηλεφωνική» εξυπηρέτηση και Hub στο κέντρο της Αθήνας

Παρότι fully digital neobank βέβαια, η Snappi θα προσφέρει υποστήριξη πελατών 24/7, η οποία δεν θα στηρίζεται αποκλειστικά σε chatbot αλλά και σε ομάδα ανθρώπων, ειδικά εκπαιδευμένων για το σκοπό αυτό. Να θυμίσουμε ότι η Snappi πέρα από τα γραφεία της Αθήνας όπου απασχολούνται περίπου 60 και πλέον άτομα έχει και γραφεία στα Ιωάννινα, με τον αριθμό των εργαζομένων της να προσεγγίζει σήμερα τους 100.

Δεδομένου μάλιστα ότι η νέα γενιά στην οποία απευθύνεται λαμβάνει αποφάσεις βασισμένες στο ψηφιακό της ταξίδι και είναι μεν digital savy αλλά υστερεί στον χρηματοοικονομικό εγγραματισμό, σχεδιάζει να δημιουργήσει κι ένα HUB στο κέντρο της πόλης για τον σκοπό αυτό. Το φυσικό σημείο παρουσίας της Snappi θα βρίσκεται επί της Κοραή, στο κέντρο της Αθήνας, θα ανοίξει τους επόμενους μήνες και θα χρησιμοποιείται για εκδηλώσεις και σεμινάρια, αποκλειστικά για τους πελάτες της Snappi. Θα περιλαμβάνει δε μέχρι και καφέ όπου κάποιος πελάτης θα μπορεί να χρησιμοποιήσει, ενώ σίγουρα θα προσφέρει ορατότητα και εξοικείωση με το brand.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider