Τσιλίρας (ΟΤΕ): Η εστίαση στην εμπειρία του πελάτη κάνει τον οργανισμό εξωστρεφή

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τσιλίρας (ΟΤΕ): Η εστίαση στην εμπειρία του πελάτη κάνει τον οργανισμό εξωστρεφή
Τόνισε ότι πρόκειται για ένα ταξίδι εξέλιξης με βασικούς άξονες την κουλτούρα, την τεχνολογία και την αποτελεσματικότητα.

Η πελατοκεντρική προσέγγιση στη σύγχρονη τραπεζική ως όχημα μετασχηματισμού, τέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 9 -12 Απριλίου.

Ο Ιωάννης Τσιλίρας, Customer Experience Transformation & Data Strategy OTE, επεσήμανε ότι στόχος είναι να κάνεις τον πελάτη να σε εμπιστεύεται και να θέλει να είναι μαζί σου.

Τόνισε ότι πρόκειται για ένα ταξίδι εξέλιξης με βασικούς άξονες την κουλτούρα, την τεχνολογία και την αποτελεσματικότητα.

«Η εστίαση στην εμπειρία του πελάτη κάνει τον οργανισμό εξωστρεφή», ανέφερε χαρακτηριστικά και ανέλυσε τις δράσεις του ΟTE στην πράξη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Προσωπικός αριθμός: Παράταση έως 5 Νοεμβρίου στην προθεσμία έκδοσης

Εργασιακό νομοσχέδιο: «Λάστιχο» το ωράριο εργασίας, αλλάζει η ετήσια άδεια αναψυχής

«Έξυπνοι» μετρητές: Σε τηλεμέτρηση ήδη πάνω από 1 εκατ. καταναλωτές - 1,4 δισ. ευρώ για πλήρη επέκταση

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider