Κατρακυλά η μετοχή της Kering - «Καμπανάκι» για πτώση 20% στις πωλήσεις Gucci

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Κατρακυλά η μετοχή της Kering - «Καμπανάκι» για πτώση 20% στις πωλήσεις Gucci
Οι μετοχές του γαλλικού ομίλου πολυτελείας Kering σημείωσαν βουτιά, αφού η εταιρεία προειδοποίησε ότι οι πωλήσεις της Gucci αναμένονται να μειωθούν κατά 20% σε ετήσια βάση το πρώτο τρίμηνο, εν μέσω μειωμένων συναλλαγών στην Ασία.

Προειδοποίηση ότι οι πωλήσεις της Gucci θα βουλιάξουν 20% στο πρώτο τρίμηνο, απηύθυνε ο όμιλος πολυτελών ειδών Kering λόγω της μεγαλύτερης του αναμενομένου πτώσης των πωλήσεων στην περιοχή Ασίας/Ειρηνικού, ενώ στο άκουσμα της αρνητικής είδησης η μετοχή της κατακρημνίζεται σχεδόν 14% στις συναλλαγές της Δευτέρας.

Συνολικά, τα έσοδα της Kering, η οποία ελέγχει και άλλα brands, όπως τα LVMH, Hermes, Balenciaga και Saint Laurent, θα μειωθούν περίπου 10% την ίδια περίοδο. Το «καμπανάκι» είχε σαν αποτέλεσμα η μετοχή της γαλλικής επιχείρησης να βρεθεί στον πάτο του Stoxx 600, συμπαρασύροντας καθοδικά και άλλες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις ειδών πολυτελείας, όπως οι LVMH, Christian Dior και Hermes, οι μετοχές των οποίων υποχωρούν άνω του 2% ενώ και η Burberry αποδυναμώνεται 5,7%.

«Στο πρώτο εξάμηνο που περιμέναμε να είναι δύσκολο, οι τρέχουσες τάσεις δείχνουν ότι τα έσοδα του ομίλου θα είναι μειωμένα κατά περίπου 10%, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους. Αυτή η πρόβλεψη αντανακλά την απότομη πτώση των πωλήσεων της Gucci, κυρίως στην περιοχή Ασίας - Ειρηνικού» ανέφερε χαρακτηριστικά η Kering, εξηγώντας πως η επιβράδυνση θα προέλθει κυρίως από την Ασία και ειδικότερα από την Κίνα, η οικονομία της οποίας αντιμετωπίζει δυσκολίες.

Πάντως, ο διευθύνων σύμβουλος, Φρανσουά-Ανρί Πινό, διεμήνυσε ότι «ο όμιλος θα συνεχίσει να επενδύει στις μάρκες του, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θα αποκομίσει χαμηλότερα περιθώρια κέρδους». Αξίζει να σημειωθεί πως η Gucci, ήταν το άλλοτε δυνατό χαρτί του ομίλου Kering, μετά τα ισχυρά αποτελέσματα του 2021 λόγω της αύξησης των πωλήσεων την περίοδο του κορωνοϊού. Έκτοτε, αγωνίζεται να διατηρήσει το μερίδιό την στην αγορά, καθώς ακόμα και εύποροι καταναλωτές έχουν στραφεί σε πιο «value for money» μάρκες πολυτελείας, εξαιτίας και του υψηλού πληθωρισμού.

Υπενθυμίζεται πως τον περασμένο μήνα, η Kering ανακοίνωσε πτώση 6% στα έσοδα του τέταρτου τριμήνου του 2023, με τις πωλήσεις να μειώνονται επίσης σε όλες τις άλλες μεγάλες μάρκες της, συμπεριλαμβανομένων των Saint Laurent, Balenciaga και Alexander McQueen. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Gucci μειώθηκαν κατά 4% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Quiet luxury: Κατακτά τον κόσμο της μόδας η ήσυχη τάση που «φωνάζει» πολυτέλεια

Η Prada στο διάστημα: Ο πρώτος οίκος μόδας που θα σχεδιάσει στολή αστροναύτη

gazzetta
gazzetta reader insider insider