Coca-Cola στην Ελλάδα: Διακρίνεται για τις δράσεις κυκλικής οικονομίας και βιώσιμης ανάπτυξης

Newsroom
Μοιράσου το
Coca-Cola στην Ελλάδα: Διακρίνεται για τις δράσεις κυκλικής οικονομίας και βιώσιμης ανάπτυξης
Στόχος η συνολική αύξηση των ποσοστών συλλογής και ανακύκλωσης στους Δήμους, ενώ παράλληλα, δεσμεύεται για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030.

H Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον & Coca-Cola Hellas) απέσπασε αργυρό βραβείο για την ενέργεια «Μαζί Ανακυκλώνουμε, Μαζί Επισκευάζουμε, Μαζί Επαναχρησιμοποιούμε!», στα Best City Awards 2023, τα βραβεία που αναδεικνύουν τις κορυφαίες πρακτικές και λύσεις, προκειμένου οι πόλεις της χώρας να είναι ευφυείς, αειφόρες, και οικονομικά βιώσιμες διατηρώντας την «κοινωνική τους συνοχή».

Όπως επισημαίνεται στο σχετικό δελτίο Τύπου, στο πλαίσιο της ενέργειας, η Coca-Cola στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος δημιούργησαν έναν σύγχρονο ψηφιακό οδηγό ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης στην εφαρμογή Novoville, ενθαρρύνοντας καθημερινές πράξεις κυκλικής οικονομίας. Με ένα κλικ στην αρχική σελίδα της εφαρμογής, οι πολίτες μπορούν να βρουν 1.600 σημεία ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης στον Δήμο τους, καθώς και τα 93 κέντρα ανακύκλωσης στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ο οδηγός αυτός που δημιουργήθηκε με την τεχνογνωσία της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης διευκολύνει τους χρήστες να υιοθετήσουν με πρακτικό τρόπο μια πιο βιώσιμη καθημερινότητα. Η εφαρμογή περιλαμβάνει έναν δυναμικό χάρτη της κάθε πόλης, με σημεία ανακύκλωσης ρούχων και οχημάτων, Κέντρα Δημιουργικής Επαναχρησιμοποίησης Υλικών, Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις και Κέντρα Ανακύκλωσης στα καταστήματα ΑΒ. Όλα τα διαθέσιμα σημεία απεικονίζονται εύκολα με διαφορετικά εικονίδια, ανάλογα με το είδος του σημείου, ενώ παρέχονται χρήσιμες πληροφορίες για τα ανακυκλώσιμα υλικά που δέχονται, καθώς και υπηρεσία πλοήγησης-GPS που οδηγεί απευθείας στο κάθε σημείο.

Σημειώνεται ακόμα πως η εφαρμογή Novoville έχει ως στόχο να απλοποιήσει τη σχέση Δήμου-δημότη και να βελτιώσει την επικοινωνία μεταξύ των δύο αυτών πλευρών. Περισσότεροι από 500.000 δημότες χρησιμοποιούν ήδη την εφαρμογή για να επικοινωνούν με τον Δήμο τους και να βελτιώσουν τις γειτονιές και τις πόλεις τους, ενώ περισσότερα από 282.678 clicks έχουν πραγματοποιηθεί στα σημεία ανακύκλωσης της εφαρμογής.

Η συγκεκριμένη διάκριση αναδεικνύει τη συνεχή δέσμευση της εταιρείας για βιώσιμη ανάπτυξη. Με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» η εταιρεία, επενδύει στην εκπαίδευση των πολιτών και στην προώθηση της κυκλικής οικονομίας. Στόχος η συνολική αύξηση των ποσοστών συλλογής και ανακύκλωσης στους Δήμους, ενώ παράλληλα, δεσμεύεται για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Boeing: Θετικές ταμειακές ροές για πρώτη φορά από το 2018 - Κάτω από από τις εκτιμήσεις τα έσοδα

Renault: Νέος CEO αναλαμβάνει ο Fabrice Cambolive