Ο Μπιλ Άκμαν έχασε πάνω από 430 εκατ. δολάρια από τη «βουτιά» της Netflix

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ο Μπιλ Άκμαν έχασε πάνω από 430 εκατ. δολάρια από τη «βουτιά» της Netflix
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η μετοχή της εταιρείας σημειώνει απώλειες άνω του 62% από το ξεκίνημα του 2022.

Σημαντικό πλήγμα λόγω της κατακόρυφης πτώσης που σημειώνει η Netflix, μετά από τα απογοητευτικά αποτελέσματα α' τρίμηνου που ανακοίνωσε η streaming πλατφόρμα, δέχτηκε ο γνωστός επενδυτής Μπιλ Άκμαν.

Το fund του Άκμαν, Pershing Square Capital Management, ανακοίνωσε την Τετάρτη πως πούλησε το μερίδιο του στην Netflix χάνοντας πάνω από 430 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με το Bloomberg.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο Άκμαν έγινε προ μηνών ένας από τους 20 μεγαλύτερους μετόχους της Netflix, έχοντας αγοράσει μετοχές αφότου είχαν ξεκινήσει οι φήμες για σημαντική πτώση των συνδρομητών της εταιρείας.

Σε ανακοίνωση του προς τους μετόχους του Pershing Square Capital Management, ο Άκμαν ανέφερε πως έχει μάθει να εγκαταλείπει νωρίς τις λάθος επενδυτικές επιλογές του.

Σημειώνεται πως μετά από τις απώλειες 35% που κατέγραψε η Netflix στην Wall Street την Τετάρτη, η μετοχή της εταιρείας σημειώνει απώλειες άνω του 62% από το ξεκίνημα του 2022.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ακίνητα: Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ φέρνει το ΜΙΔΑ σε ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider