ΟΠΑΠ: Μέρισμα 1 ευρώ κατ' ελάχιστον - Σε συνεχή ανάπτυξη ο όμιλος

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
ΟΠΑΠ: Μέρισμα 1 ευρώ κατ' ελάχιστον - Σε συνεχή ανάπτυξη ο όμιλος
Την διαχρονικά ισχυρή μερισματική απόδοση στους μετόχους θα συνεχίσει και φέτος ο ΟΠΑΠ, θα διανέμει μέρισμα βάσει των καθαρών κερδών της, με δέσμευση για την κατ’ ελάχιστον διανομή ποσού ενός ευρώ ανά μετοχή.

Την διαχρονικά ισχυρή μερισματική απόδοση στους μετόχους θα συνεχίσει και φέτος ο ΟΠΑΠ.

Όπως τόνισε, απαντώντας σε ερωτήσεις αναλυτών , ο CFO Πάβελ Μούχα, η δέσμευση στη δημιουργία αξίας για τους μετόχους παραμένει σταθερή. Στη βάση αυτή, ο ΟΠΑΠ θα διανέμει μέρισμα βάσει των καθαρών κερδών της, με δέσμευση για την κατ’ ελάχιστον διανομή ποσού ενός ευρώ ανά μετοχή.

Να σημειωθεί ότι στο στο α΄ εξάμηνο του 2021, τα καθαρά έσοδα του ΟΠΑΠ ανήλθαν στα 570,1 εκατ ευρώ, ενώ τα EBIDTA διαμορφώθηκαν σε 204,8 εκατ. ευρώ για το εξάμηνο. Τα καθαρά κέρδη του εξαμήνου ήταν 82,1 εκατ. ευρώ, ενώ θα υπάρξει προμέρισμα 10 λεπτών ανά μετοχή, για τη χρήση του 2021.

Ο CEO του ομίλου Γιαν Κάρας, αναφέρθηκε στο online που αποτελεί το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κομμάτι της ελληνικής αγοράς τυχερών παιχνιδιών, με σημαντικά περιθώρια περαιτέρω ανόδου, τονίζοντας ότι ο όμιλος είναι πολύ καλά τοποθετημένος για να καρπωθεί τα οφέλη της ανάπτυξης αυτής.

Να σημειωθεί ότι η τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές μεταδόθηκε και μέσω streaming και είναι η πρώτη φορά που διοργανώνει ο ΟΠΑΠ μία ζωντανή διαδικτυακή εκδήλωση με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία αντί της παραδοσιακής μεθόδου της τηλεδιάσκεψης.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ κ. Κάρας επισήμανε ότι «η σημαντική ανάκαμψη των δραστηριοτήτων του δικτύου καταστημάτων συνεισέφερε ξεκάθαρα στις επιδόσεις του ΟΠΑΠ καθώς μετά το lockdown, οι πελάτες επέστρεψαν στα καταστήματα με βάση το ολοκληρωμένο εμπορικό πλάνο του ΟΠΑΠ και τη συνεχή εστίαση της εταιρείας στην παροχή παγκόσμιου επιπέδου διασκέδασης και τυχερών παιχνιδιών.

Παράλληλα συνεχίστηκε το πρόγραμμα αναβάθμισης του δικτύου του με εντατικούς ρυθμούς. Με 140 νέα και αναβαθμισμένα καταστήματα στο α΄ εξάμηνο, και νέες πρωτοβουλίες για την περαιτέρω ψηφιοποίηση της εμπειρίας του πελάτη.

Να σημειωθεί ότι η ανταπόκριση στο νέο loyalty πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις», η βάση των ενεργών πελατών ξεπερνά ήδη τις 415.000.

Στους αναλυτές παρουσιάστηκαν οι προτεραιότητες για τις online δραστηριότητες του ομίλου με τη μακροπρόθεσμη, διπλή στρατηγική, καθώς η επένδυση στη Stoiximan συνεχίζει να αποδίδει, ενώ οι διαδικτυακές δραστηριότητες του ΟΠΑΠ ενισχύονται και διαφοροποιούνται περαιτέρω».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider