Με τη «βούλα» στον «διάλογο» για το Fly Over οι 5 μεγάλοι των κατασκευών

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Με τη «βούλα» στον «διάλογο» για το Fly Over οι 5 μεγάλοι των κατασκευών
Επίσημο «οκ» συμμετοχής σε Ανταγωνιστικό Διάλογο σε ΑΒΑΞ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Intrakat, Mytilineos.

Με τη… «βούλα» των αρμόδιων αρχών προχωρούν και οι 5 μεγάλοι των κατασκευών, ήτοι οι ΑΒΑΞ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις , ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Intrakat, Mytilineos στην επόμενη φάση για την ανάθεση Σύμβασης Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα του έργου «Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης µε Σ.∆.Ι.Τ.», δηλαδή του γνωστού και ως «FlyOver», που περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός νέου, εναέριου αυτοκινητοδρόμου, συνολικού προϋπολογισμού 370 εκατ. ευρώ.

Χτες, η Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών (υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Υποδομών) γνωστοποίησε την έγκριση πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού (Β’ Φάση-Στάδιο Β.Ι) για την ανάθεση του έργο ΣΔΙΤ, µε τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.

Ειδικότερα, αποφάσισε την έγκριση του από 15-07-2021 συνταχθέντος Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και τη συμμετοχή των κάτωθι Προεπιλεγέντων που πληρούν τις απαιτήσεις συμμετοχής στον Διάλογο του Σταδίου Β.Ι της Β΄ Φάσης του Διαγωνισμού: (1) AΒΑΞ AE, (2) ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ: «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.-INTERTOLL EUROPE ZRt», (3) ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε, (4) ΙΝΤΡΑΚΑΤ (5) ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΕ.

Η Επιτροπή του Διαγωνισμού ομόφωνα έκρινε ότι οι Φάκελοι Συμμετοχής στον Διάλογο όλων των Προεπιλεγέντων είναι πλήρεις και ότι όλοι οι Προεπιλεγέντες πληρούν τις απαιτήσεις συμμετοχής.

Όπως έχει δηλώσει και ο Γ.Γ. Υποδομών, κ. Γ. Καραγιάννης, «μέχρι τέλος του χρόνου θα υπάρχει προσωρινός ανάδοχος και το 2022 θα ξεκινήσουν οι πρώτες εργασίες στο flyover. Ο δρόμος γίνεται με σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα και πάει και πιο γρήγορα από δημόσιο έργο». Η Β’1 φάση είναι ο διάλογος στον οποίο θα συμμετέχουν οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές, το υπουργείο Υποδομών και η τοπική κοινωνία. Από εκεί θα προκύψει επακριβώς το φυσικό αντικείμενο του έργου, θα εκπονηθούν οι μελέτες και θα ληφθούν οι εγκρίσεις. Η Β’2 φάση σχετίζεται με την υποβολή δεσμευτικών προσφορών.

Η Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης, θα είναι ένας νέος, υπερσύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος, που θα εξασφαλίσει οριστική λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, θα κάνει τις μετακινήσεις πολύ πιο γρήγορες, οικονομικές και πιο ασφαλείς και ευκολότερη την πρόσβαση από τη μία άκρη της πόλης στην άλλη με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.

Tο έργο της αναβάθμισης περιλαμβάνει τα εξής:

  • Την κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (ΥΤΛ, το λεγόμενο Flyover), μήκους περίπου 9,5 χιλιομέτρων, τέσσερα εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα, με τέσσερεις λωρίδες, δύο συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση.
  • Το Flyover με 13 χιλιόμετρα έργου, 9 ανισόπεδους κόμβους, 4 χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας Flyover, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider