Ελλάδα
15-02-2021 | 11:35

«Ανάσα» για ανθοπωλεία και ζαχαροπλαστεία ο τζίρος του Αγίου Βαλεντίνου

Ρομίνα Νικηφόρου
Μοιράσου το
«Ανάσα» για ανθοπωλεία και ζαχαροπλαστεία ο τζίρος του Αγίου Βαλεντίνου

Την ευκαιρία να καλύψουν ένα μέρος της ζημιάς που έχει συσσωρευτεί όλη την περίοδο της πανδημίας, είχαν οι ιδιοκτήτες ανθοπωλείων που άνοιξαν το Σαββατοκύριακο τα καταστήματά τους για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Αντίστοιχα, αυξημένη ήταν η κίνηση και στα ζαχαροπλαστεία όλης της χώρας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένοι κλάδοι έχουν πληγεί σημαντικά εν μέσω πανδημίας λόγω και της ακύρωσης πολλών γάμων το καλοκαίρι αλλά και των εορταστικών εκδηλώσεων που έχουν περιοριστεί στον στενό οικογενειακό κύκλο.

«Τηρουμένων των συνθηκών, με την κακοκαιρία και τα περιοριστικά μέτρα που ισχύουν, πήγαμε αρκετά καλά» σημειώνει στο insider.gr o πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ανθοπωλών, Μάριος Βαλλιάνος. Το σημαντικό για τον κλάδο, όπως επισημαίνει, είναι ότι τα καταστήματα δεν έμειναν τελικά κλειστά την ημέρα κατά την οποία παραδοσιακά καταγράφεται ο υψηλότερος τζίρος ολόκληρης της χρονιάς.

«Το μεγαλύτερο όφελος για εμάς είναι ότι αποφύγαμε την καταστροφή καθώς στην περίπτωση που δεν λειτουργούσαμε, θα χανόταν όλο το εμπόρευμα που είχαμε προπληρώσει για να γεμίσουμε τα καταστήματα μας αυτή τη μέρα. Ήταν σίγουρα μία ανάσα έπειτα από μια περίοδο με μεγάλες ζημιές και απώλειες όλων σχεδόν των «καλών» ημερών για τον κλάδο» τονίζει.

Η επόμενη μέρα στην οποία «ποντάρουν» οι ανθοπώλες για τόνωση του τζίρου είναι η Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μάρτιου, που σύμφωνα με τον κ. Βαλλιάνο τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει σταθερά η κίνηση στα ανθοπωλεία.

Ικανοποίηση και στα ζαχαροπλαστεία

Ανάσα από τον τζίρο της Κυριακής πήραν και οι ζαχαροπλάστες σε ολόκληρη τη χώρα. «Δουλέψαμε καλά έπειτα από αρκετό καιρό και η κίνηση στα καταστήματα μας ήταν σημαντικά αυξημένη» σημειώνει στο insider.gr o πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ζαχαροπλαστών Ελλάδος Ιωάννης Γλύκος.

Οι καταναλωτές, όπως επισημαίνει, προτίμησαν , τούρτες, πάστες και σοκολατάκια που είχαν ετοιμάσει οι ζαχαροπλάστες ειδικά για τη συγκεκριμένη μέρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά το γεγονός ότι τα ζαχαροπλαστεία παρέμειναν ανοιχτά και στο δεύτερο lockdown, η πτώση του τζίρου άγγιξε το 40% και οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα κλειστά καταστήματα εστίασης καθώς και στο γεγονός ότι δεν γίνονται γενέθλια και γιορτές.

Διαβάστε επίσης:

Ο χαμένος τζίρος του Αγίου Βαλεντίνου και οι «προσδοκίες» από τα ανοιχτά ανθοπωλεία

 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.