Ήρθαν στην Ελλάδα τα brand SANDRO και MAJE

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ήρθαν στην Ελλάδα τα brand SANDRO και MAJE
Oι γαλλικοί οίκοι SANDRO και MAJE ήρθαν στην Ελλάδα.

Με δυο νέες exclusive boutiques στον πρώτο όροφο του Golden Hall, οι οίκοι SANDRO και MAJE, σε συνεργασία με τα πολυκαταστήματα Attica ήρθαν στην Ελλάδα από τις 7 Οκτωβρίου.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «σε δυο ιδιαίτερα εκλεπτυσμένους χώρους minimal αισθητικής, τα ρούχα και αξεσουάρ για άντρες και γυναίκες των δυο οίκων, μεταφέρουν στη χώρα μας έμπνευση από τους δρόμους του Μαρόκο, χώρα καταγωγής των ιδρυτών τους καθώς και την «αιώνια γοητεία» της αρχιτεκτονικής του Παρισιού, συνδυάζοντας τη φινέτσα με το street στυλ και μετατρέποντας την αβίαστη γαλλική κομψότητα σε προσιτή πολυτέλεια».

Η ιστορία των δύο brand

To brand SANDRΟ, ξεκινώντας το 1984 με ένα κατάστημα στο κέντρο της περιοχής Marais του Παρισιού διαθέτει σήμερα πάνω από 700 σημεία πώλησης παγκοσμίως

«Γνωστό για τις καθαρές και ανδρόγυνες γραμμές του αλλά και την εκλεπτυσμένη, σύγχρονη αισθητική του, το brand SANDRO μετατρέπει το πολυτελές σε προσιτό, συνδυάζει το κλασσικό με το μοντέρνο και απευθύνεται σε δραστήριους, άντρες και γυναίκες με κομψότητα και υψηλή αυτοπεποίθηση. Διατηρώντας ανέπαφες μέσα στο χρόνο τις οικογενειακές ρίζες η Evelyne Chetrite, ιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής του SANDRO καθώς και ο γιος της Evelyne, Ilan κάθε σεζόν, παραμένουν πιστοί στις βασικές αξίες της μάρκας: να προσφέρουν δηλαδή κομμάτια που αναδεικνύουν την παριζιάνικη κομψότητα σε προσιτές τιμές».

insider

Από την άλλη πλευρά, το brand MAJE είναι, όπως επισημαίνεται, η οικογενειακή ιστορία της Judith Milgrom, της δυναμικής σχεδιάστριάς του με καταβολές από το Μαρόκο και τη Γαλλία. Το πρώτο κατάστημα MAJE άνοιξε το 1998 στο 6ο διαμέρισμα του Παρισιού, στις όχθες του Σηκουάνα, ενώ σήμερα το brand έχει παρουσία σε 40 χώρες με 548 σημεία πώλησης. «Με τα χρόνια, η εταιρεία έχει αναπτύξει συλλογές ένδυσης και αξεσουάρ και έχει εδραιωθεί ως ένα κορυφαίο brand προσιτά πολυτελές. Διαθέτοντας μοντέρνα και κλασικά κομμάτια, δίνει έμφαση στην λεπτομέρεια αλλά και την ανατροπή, ενώ αναδεικνύει και εξαίρει την γυναίκεια σιλουέτα, ενδυναμώνοντας και επιβεβαιώνοντας παράλληλα την θηλυκότητά κάθε γυναίκας».

Διαβάστε επίσης:

Άνοιξε το πρώτο κατάστημα ΚΙΚΟ Μilano στην Αθήνα

 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider