Jumbo: Πτώση 9,3% του τζίρου στο 9μηνο

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Jumbo: Πτώση 9,3% του τζίρου στο 9μηνο
Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις του Ομίλου κατά τη διάρκεια του 9μήνου του 2020.

Μειωμένος κατά 9,3% εμφανίζεται ο τζίρος του ομίλου Jumbo το εννεάμηνο του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, παραδοσιακά ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας «επιστροφής στο σχολείο» που για το σύνολο του δικτύου καταστημάτων Jumbo συνεπάγεται θεαματική αύξηση της επισκεψιμότητας και σημαντική αύξηση του τζίρου. Εφέτος, ο Σεπτέμβριος ήταν διαφορετικός.

Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι στην αγορά επικρατούσε νευρικότητα και αβεβαιότητα η οποία σε ένα βαθμό οφείλεται στο ισχυρό δεύτερο κύμα της πανδημίας αλλά και στην μεγάλη αναστάτωση στον χώρο της εκπαίδευσης. Η μετατόπιση της έναρξης της σχολικής περιόδου και οι κατά τόπους περιορισμοί ουδόλως συνέβαλαν στην ομαλή λειτουργία της αγοράς. Αντιθέτως, προκάλεσαν σπασμωδικές αντιδράσεις από την πλευρά των καταναλωτών με αντίστοιχη αυξομείωση του κύκλου εργασιών στις διάφορες περιοχές.

Οι πωλήσεις ανά μήνα

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις του Ιανουαρίου 2020 κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 13% ενώ τον Φεβρουάριο ο τζίρος αυξήθηκε κατά 23%, σε σύγκριση με το 2019.

Οι πωλήσεις του Μαρτίου κατέγραψαν μείωση περίπου 51% επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας.

Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν, οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση 86%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Ο Μάιος έφερε την σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας. Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με την βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη 13,6% για τον μήνα αυτό.

Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετική τροχιά σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά 5,8% και κατά 8% περίπου αντίστοιχα ενώ ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού.

Ο Σεπτέμβριος του 2020, έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων για τον όμιλο Jumbo κατά περίπου 1,2%, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2019.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider