Ο Τραμπ υποβαθμίζει την απειλή του κοροναϊού

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ο Τραμπ υποβαθμίζει την απειλή του κοροναϊού
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ο Αμερικανός πρόεδρος θεωρεί τον κοροναϊό μια συνηθισμένη γρίπη.

Να υποβαθμίσει τη σοβαρότητα της απειλής του κοροναϊού προσπάθησε ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ μέσω προσωπικής του ανάρτησης στο Twitter.

«Πέρυσι 37.000 Αμερικανοί έχασαν τη ζωή τους από τη γρίπη. Ο μέσος όρος κυμαίνεται από 27.000 θύματα μέχρι 70.000 θύματα. Τίποτα δεν σταματάει, η ζωή και οικονομία συνεχίζονται. Αυτή τη στιγμή έχουμε 546 ανθρώπους στις ΗΠΑ που νοσούν από τον κοροναϊό και 22 νεκρούς», ανέφερε ο Ντόναλντ Τραμπ.

Φωτογραφία: Getty Images/ideal Images

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ποιος είναι ο «νούμερο 1» franchisee της ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα δίκτυο 40 καταστημάτων

Η ΑΑΔΕ βάζει τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων στα βενζινάδικα - Πώς θα γίνει το μπλόκο

Οι μεγαλύτερες μεταγραφές του 21ου αιώνα στο NBA

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider