Στα τέλη Φεβρουαρίου αναμένεται να ξεκινήσουν τα δικιμαστικά δρομολόγια του τραμ προς τον Πειραιά, ενώ σε κανονική λειτουργία ανμένεται να τεθεί στις αρχές του καλοκαιριού.

Να σημειωθεί ότι κατά μήκος της διαδρομής του τραμ στον Πειραιά, έχουν ολοκληρωθεί οι 7 από τις 11 συνδέσεις ηλεκτροδότησης των στάσεων από την ΔΕΗ.

Επίσης σε στάδιο ολοκλήρωσης βρίσκονται οι εργασίες εγκατάστασης του αστικού εξοπλισμού ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες εγκατάστασης του Η/Μ εξοπλισμού.

Στην Τσαμαδού, παραδόθηκε προς χρήση από το κοινό το τμήμα από την Εθν Αντιστάσεως μέχρι την Ηρώων Πολυτεχνείου, ενώ στο ΣΕΦ σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες στην πλατεία Αλικάκου, στην γέφυρα Λαμπράκη και στην αναστροφή από την Μ.Ασίας προς Λαμπράκη, για την τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων ασφαλούς κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων.

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται η επέκταση του υφιστάμενου τροχιοδρόμου (τραμ) από τη σημερινή ΣΤΑΣΗ «ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ» έως τον υφιστάμενο τερματικό σταθμό Σ.Ε.Φ. (Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας) μήκους απλής διαδρομής 5.350 περίπου μέτρων, η ανακατασκευή της υπάρχουσας στάσης Σ.Ε.Φ., η κατασκευή 11 νέων ενδιαμέσων στάσεων και κατασκευή τερματικής στάσης στην Ακτή Ποσειδώνος, κατασκευή νέου κτιρίου Υ/Σ (Υποσταθμού) Έλξης, κατασκευές αναδιαμόρφωσης του αστικού τοπίου στο διάδρομο διέλευσης του τροχιοδρόμου, κατασκευή παιδικού κήπου και κτηρίου στη περιοχή της Ριζαρείου στο Παλαιό Φάληρο, αναβάθμιση πεζοδρομίων και αισθητική αναβάθμιση της περιοχής, κυκλοφοριακές και συγκοινωνιακές διευθετήσεις, εργασίες που αφορούν στα σιδηροδρομικά συστήματα παροχής ισχύος έλξης, ηλεκτροδότησης, σηματοδότησης, ελέγχου και επικοινωνιών, καθώς και εγκατάσταση εξοπλισμού συλλογής κομίστρου,​ μετατοπίσεις και διευθετήσεις δικτύων ΟΚΩ.