Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Σε λειτουργία τέθηκε ξανά ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός».

Τελευταία ενημέρωση 10:56

Σε λειτουργία τέθηκε ξανά ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός».

Ο σταθμός είχε τεθεί προσωρινά εκτός λειτουργίας λόγω τεχνικής βλάβης σε κυλιόμενη κλίμακα που προκάλεσε έκλυση καπνού, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.

Οι συρμοί διέρχονταν από τον σταθμό χωρίς στάση.

Το πρόβλημα διήρκησε για περίπου 25 λεπτά προκαλώντας ταλαιπωρία στους επιβάτες καθώς σημειώθηκε σε ώρα αιχμής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Δάνεια ν. Κατσέλη: Το κόστος για τράπεζες και Δημόσιο, τι αλλάζει για τους δανειολήπτες

ΤτΕ: Ενίσχυση ηλεκτρονικών πληρωμών και κινήτρων για περιορισμό της φοροδιαφυγής

Η νέα βερσιόν της «επανίδρυσης του κράτους» - Ο Τσίπρας ξεγράφει την «πρώτη φορά Αριστερά» - Ο ψυχρός πόλεμος στο ΠΑΣΟΚ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider