Κολοσσιαία αύξηση 87,3% το Μάρτιο στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου

Νικόλαος Γιαννούλας
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Κολοσσιαία αύξηση 87,3% το Μάρτιο στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. φαίνεται να εκτοξεύθηκαν το Μάρτιο, ωστόσο η άνοδος αυτή είναι πλασματική.

Το τεράστιο ποσοστό αύξησης στις ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων, που έφτασε στο 87,3% το Μάρτιο του 2021 σε σχέση με αυτόν του 2020, έχει την εξήγησή του και δεν είναι άλλη από την πανδημία. 

Πέρυσι, ο Μάρτιος ήταν ένας εξαιρετικά πτωτικός μήνας σε σχέση με αυτόν του 2019, κατά 55,1%. Έτσι, ο φετινός φαίνεται εξαιρετικά αυξημένος. Για μια ορθή σύγκριση, θα πρέπει να δούμε τις πωλήσεις του Μαρτίου 2019, όπου ταξινομήθηκαν περίπου 1.264.000 επιβατικά αυτοκίνητα, ενώ φέτος το Μάρτιο το νούμερο αυτό ήταν περίπου 1.062.000.

insider

Τα στοιχεία του 2021 πάντως, δείχνουν μια σταδιακή ανάκαμψη. Το πρώτο τρίμηνο του έτους εμφανίζεται καλύτερο κατά 3,2%, καθώς οι πρώτοι μήνες του έτους πέρυσι ήταν ανοδικοί, πριν την επέλαση της πανδημίας. 

Το Μάρτιο του 2020 ταξινομήθηκαν 567.253 νέα αυτοκίνητα στην Ευρώπη, την ώρα που φέτος, στον ίδιο μήνα, πουλήθηκαν 1.062.446 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα διπλά. Σε σχέση πάντως με μια πιο κανονική χρονιά όπως το 2019, η αγορά έχει ακόμα σημαντικά περιθώρια βελτίωσης. 

Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε καμία αγορά της Ευρώπης δεν είχαμε πτώση πωλήσεων το Μάρτιο, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2020, εκτός από την Ολλανδία που έχασε 18%. 

Σε όλες τις υπόλοιπες χώρες βλέπουμε θετικό πρόσημο, ανεξάρτητα αν το νούμερο που ακολουθεί είναι μεγάλο ή μικρό. Η Ελλάδα πάντως, βρίσκεται ανάμεσα στις χώρες με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων φέτος το Μάρτιο, πάντα συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. 

insider

Η Ιταλία σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων με το εντυπωσιακό  497,2%. Την ακολουθεί η Γαλλία με 191,7%, η Αυστρία με 177,1%, η Σλοβενία με 157,6% και η Ελλάδα με αύξηση 140%. 

Αναφορικά με τον ανταγωνισμό των αυτοκινητοβιομηχανιών, σε αυτόν πρωταγωνιστεί το Volkswagen Group. Η αύξηση που πέτυχε ήταν της τάξης του 45,9% το Μάρτιο, αλλά σε επίπεδο τριμήνου χάνει 3,8% σε σχέση με πέρυσι. Η Volkswagen είναι η πιο δυνατή μάρκα του ομίλου, αλλά και η πιο δυνατή μάρκα γενικότερα σε όλη την Ευρώπη.

insider

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider