Κλείσιμο με άνοδο 25,31 μονάδων για τον Nikkei

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κλείσιμο με άνοδο 25,31 μονάδων για τον Nikkei
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google

Με οριακή άνοδο έκλεισε το χρηματιστήριο στο Τόκιο την πρώτη του συνεδρίαση της τρέχουσας εβδομάδας, χάρη στις αγορές τίτλων εταιρειών που παρασκευάζουν φάρμακα για την αντιμετώπιση της COVID-19, ωστόσο τα κέρδη συγκρατήθηκαν λόγω της τάσης μερίδας των επενδυτών να ρευστοποιήσει κέρδη και της ανησυχίας λόγω της αναμενόμενης επέκτασης των περιοριστικών μέτρων.

Ο δείκτης Nikkei έκλεισε με άνοδο 25,31 μονάδων (+0,09%), στις 28.164,34 μονάδες.

Ο ευρύτερος δείκτης Topix, ενδεικτικός της γενικής τάσης, έκλεισε με άνοδο 3 μονάδων (+0,16%), στις 1.857,95 μονάδες.

Η ιαπωνική κεφαλαιαγορά δεν λειτούργησε χθες Δευτέρα, επίσημη αργία λόγω εθνικής εορτής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ακίνητα: Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ φέρνει το ΜΙΔΑ σε ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider