Ο κλάδος των τροφίμων αποτελεί μια επένδυση στην οποία κανείς δεν πρόκειται να «χάσει τα λεφτά του» με την προϋπόθεση ότι επενδύει σε μια επώνυμη αλυσίδα η οποία εξελίσσεται και «προλαβαίνει» τις τάσεις της αγοράς.

Η συνεργασία με την AB Βασιλόπουλος, το δίκτυο καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων προσφέρει τη δυνατότητα στους επιχειρηματίες να ανταπεξέλθουν στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και να επιτύχουν τους στόχους τους με μία συνεχή ροή υποστήριξης, η οποία ξεκινά από τα πρώτα στάδια δημιουργίας ή μετασχηματισμού του καταστήματος και εξελίσσεται καθόλη τη διάρκεια της λειτουργίας του.

Έχοντας ως βάση τη σταθερότητα του επιχειρηματικού - επενδυτικού της πλάνου, καθώς και την παροχή κινήτρων για είσοδο στην αγορά, η ΑΒ επενδύει μέσα από το δίκτυο καταστημάτων franchise σε ικανούς ανθρώπους με καλή αντίληψη και δυνατότητα να επικεντρώνονται στους πελάτες τους, σταθμίζοντας τα οφέλη και τα πιθανά ρίσκα.

Ο συνεργάτης της AB, ουσιαστικά επενδύει:

  • Σε ένα εδραιωμένο και αναγνωρισμένο όνομα, συνώνυμο της ποιότητας, της ποικιλίας και της αξιοπιστίας.
  • Στην ασφάλεια και τη δύναμη ενός επώνυμου, καθιερωμένου και αναγνωρισμένου δικτύου.
  • Στη δυνατότητα συμμετοχής σε μία εδραιωμένη και καταξιωμένη αλυσίδα με ισχυρό όνομα, αναπτυγμένη οργανωτική δομή, ισχυρή δυναμική ανάπτυξης και πολύχρονη εμπειρία.
  • Στην καθημερινή και ουσιαστική υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας (εκπαίδευση, τροφοδοσία-εφοδιασμός, merchandising, εμπορική πολιτική, ανταγωνιστικές τιμές, προώθηση πωλήσεων,καθημερινή λειτουργία και επενδυτική κερδοφορία).
  • Στην πλέον ανεπτυγμένη τεχνογνωσία στο χώρο των ελληνικών Super Market.
  • Στην αναμφισβήτητη ποιότητα των προϊόντων της AB

 

Το δίκτυο Franchising της ΑΒ Βασιλόπουλος

Η AB έχει ξεκινήσει δυναμικά την ανάπτυξη ενός πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising) από το 2004. Σύμφωνα με την συγκεκριμένη δραστηριότητα η εταιρία στοχεύει στην επέκταση του δικτύου με το σήμα AB μέσω επιλεγμένων συνεργασιών σε επαρχιακές πόλεις και κωμοπόλεις, σε τουριστικές περιοχές της χώρας και σε πυκνοκατοικημένα σημεία των μεγάλων αστικών κέντρων.

Οδηγώντας τις εξελίξεις στον χώρο του ελληνικού Super Market και κατανοώντας απόλυτα τις ανάγκες των υποψηφίων franchisees για όσο το δυνατόν ασφαλέστερες επενδύσεις, έχει δημιουργήσει ένα πανελλαδικό δίκτυο 344 καταστημάτων. Βελτιώνοντας συνεχώς τους κυριότερους τομείς ανάπτυξής της που αφορούν την ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, την υγιεινή και ασφάλεια των τροφίμων, την ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική, την τεχνολογία για την εξυπηρέτηση του πελάτη, τα συστήματα logistics για την αποθήκευση και τον εφοδιασμό, την επικοινωνία και προώθηση των πωλήσεων και τα προγράμματα πιστότητας, η ΑΒ προσφέρει άριστες ευκαιρίες στους μελλοντικούς της συνεργάτες.

Δύο βασικές επιλογές για συνεργασία με το δίκτυο της ΑΒ Βασιλόπουλος

Η πρόταση συνεργασίας που αναπτύσσει η AB βασίζεται στη λειτουργία ευέλικτων καταστημάτων, πιο κοντά στους ρυθμούς, τον τόπο και τρόπο ζωής και τις ανάγκες των πελατών, τα οποία φέρουν το χαρακτηριστικό και αναγνωρίσιμο σήμα ΑΒ στις πινακίδες τους, προκειμένου οι καταναλωτές να αντιλαμβάνονται άμεσα τη σχέση, αλλά και τις αξίες του ονόματος.

AB SHOP & GO: Η πρόταση ευκολίας για το αστικό περιβάλλον

Το σήμα AB Shop&Go αποτελεί την πρόταση της ΑΒ για το μικρό κατάστημα ευκολίας που στόχο έχει να καλύψει τις ανάγκες άμεσης κατανάλωσης, τις ανάγκες αναπλήρωσης των καθημερινών αγορών αλλά και όποια άλλη έκτακτη ανάγκη προκύπτει . Χωροθετείται σε πυκνοκατοικημένες γειτονιές αστικών κέντρων ή σε σημεία μεγάλης συγκέντρωσης καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας, όπως σταθμοί μέσων Μαζικής Μεταφοράς, σημεία πυκνής συγκέντρωσης χώρων εργασίας, σχολεία κτλ. Προσφέρει υψηλό επίπεδο προσωπικής εξυπηρέτησης και μεγάλη ευκολία αγορών. Ο χώρος πώλησης είναι από +/- 100τ.μ. έως 200τ.μ., χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ένας επιθυμητός μικρός χώρος αποθήκης.

ΑΒ FOOD MARKET: Το μοντέλο της επιτυχίας στην Περιφέρεια

Το σήμα AB Food Market έχει στόχο την πλήρη κάλυψη των αναγκών του καταναλωτή σε τρόφιμα και ποτά. Διαθέτει τον φιλικό και οικείο χαρακτήρα ενός επώνυμου, μέσης έκτασης καταστήματος, στο οποίο οι καταναλωτές μπορούν να βρουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων, άριστης ποιότητας, σε τιμές προσιτές για όλους. Ο χώρος πώλησης είναι από +/- 300 τ.μ. έως 600 τ.μ., χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο χώρος αποθήκης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη του χώρου στάθμευσης με τουλάχιστον 20-25 θέσεις, και να βρίσκεται σε πόλεις και κωμοπόλεις της επαρχίας, καθώς και τουριστικά κέντρα μεγάλης συγκέντρωσης παραθεριστών και μεγάλης εποχικής διάρκειας.

Προνόμια των συνεργατών της ΑΒ Βασιλόπουλος

Οι συνεργάτες της ΑΒ Βασιλόπουλος, υποστηριζόμενοι συνεχώς από την εταιρεία, είναι προετοιμασμένοι έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και η επιχείρησή τους να γνωρίσει σίγουρη επιτυχία.

Μεταξύ άλλων στα προνόμια των επενδυτών συγκαταλέγονται τα εξής:

  • Προσφέρεται αρχική και συνεχής εκπαίδευση
  • Παρέχεται διαρκής  και συνεπή τροφοδοσία και ανεφοδιασμός
  • Υπάρχει καθορισμένη και «δοκιμασμένη» εμπορική στρατηγική
  • Τα νέα καταστήματα που εντάσσονται στο δίκτυο έχουν ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης
  • Η εταιρεία μεταλαμπαδεύει την πολύχρονη εμπειρία και την τεχνογνωσία της στη διαχείριση και τις πωλήσεις των Super Markets στους νέους επιχειρηματίες που εντάσσονται στο δίκτυό της αντιμετωπίζοντάς τους ως συνεργάτες και όχι ως επενδυτές.

 

Τα πλεονεκτήματα της επένδυσης σε ένα δίκτυο franchise

Σύμφωνα με τη νέα έκθεση που δημοσίευσε το Παρατηρητήριο Franchise το franchise προσφέρει βασική εναλλακτική λύση για επιχειρηματίες που θέλουν να αναπτύξουν δραστηριότητα και μάλιστα εν μέσω κρίσης. Η αυξημένη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων που έχουν ενταχθεί σε δίκτυα οφείλεται στην ιδιαίτερη δομή και λειτουργία τους καθώς όπως αναφέρεται:

  • Λειτουργούν με καλύτερα περιθώρια κέρδους
  • Διαθέτουν μοναδικά προϊόντα και διαφοροποιούνται
  • Αποτελούν εγγύηση για τους καταναλωτές, λόγω της αξιοπιστίας του brand/δικτύου.
  • Επωφελούνται από προσφορές, προωθητικές ενέργειες και διαφημίσεις της μητρικής εταιρείας.
  • Ανανεώνουν concept και προϊοντικό μίγμα, ώστε να παραμένουν συνέχεια ανταγωνιστικά.

 

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν σε ένα δίκτυο franchise αξιοποιούν περιουσιακά στοιχεία της μητρικής εταιρείας τα οποία υπό άλλες συνθήκες θα απαιτούσαν χρονοβόρες διαδικασίες για να τα αποκτήσουν από μόνες τους. Ένα ισχυρό brand name, οι οικονομίες κλίμακος και ένας δοκιμασμένος τρόπος λειτουργίας αποδεικνύονται ισχυρά «χαρτιά» για έναν νέο επιχειρηματία που θα ενταχθεί σε δίκτυο franchise.