Ε-banking: Πάνω από 100.000 νέους κωδικούς «έφερε» ο κορονοϊός

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ε-banking: Πάνω από 100.000 νέους κωδικούς «έφερε» ο κορονοϊός
Αυξάνεται το ποσοστό των χρηστών μεγαλύτερης ηλικίας που χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τις συναλλαγές τους.

«Βροχή» έχουν πέσει οι αιτήσεις για κωδικούς ηλεκτρονικής τραπεζικής στις ελληνικές τράπεζες, μετά την εκδήλωση της πανδημίας στη χώρα μας πριν από έναν περίπου μήνα.

Υψηλόβαθμο στέλεχος συστημικής τράπεζας αναφέρει στο insider.gr ότι περισσότεροι από 30.000 πελάτες έχουν υποβάλει αίτημα πρόσβασης στο internet και mobile banking προκειμένου να περιορίσουν -ή και να αποφύγουν τελείως- την επίσκεψη στο κατάστημα.

Οι ηλικίες

Ενδιαφέρον έχει δε ότι αυτό που αλλάζει εν μέσω κορονοϊού είναι ότι μεγάλο μέρος των αιτημάτων προέρχεται από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, όπως συνταξιούχους, με αποτέλεσμα η μέση ηλικία των χρηστών e-banking να έχει καταγράψει άνοδο.

Το πρόβλημα, βέβαια, σε αυτό το σημείο είναι ότι οι χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας δυσκολεύονται να εξοικειωθούν με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, με αποτέλεσμα να απευθύνονται στα call centers των τραπεζών οδηγώντας σε υπερφόρτωση των γραμμών.

«Είναι σημαντικό τα νεότερα μέλη της οικογένειας να βοηθούν τους γονείς ή παππούδες τους ώστε να εξοικειωθούν με τη χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής», σημειώνει πηγή του κλάδου.

Στην Ελλάδα, η διείσδυση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών ανέρχεται στο 31% επί των ενεργών χρηστών, έναντι 50-51% που είναι ο αντίστοιχος μέσος όρος στην Ευρώπη. «Ανάλογη κορύφωση στα αιτήματα είδαμε μετά την επιβολή των capital controls και εκτιμώ ότι τώρα θα δούμε αντίστοιχο peak», αναφέρει το ίδιο στέλεχος.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider