Οι χειρότερες αεροπορικές σε αποζημιώσεις

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Οι χειρότερες αεροπορικές σε αποζημιώσεις
Οι εταιρείες που καταβάλλουν αποζημιώσεις για καθυστερήσεις πτήσεων μόνο μετά από προσφυγή των επιβατών στα δικαστήρια.

Αδιάφορες για την «υστεροφημία» τους φαντάζουν ορισμένες από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες μην καταβάλλοντας τις αποζημιώσεις για τις καθυστερήσεις πτήσεων στους επιβάτες τους. Πολλές μάλιστα εξ αυτών φαίνεται πως συνηθίζουν να πληρώνουν μόνο αφότου εκδοθούν δικαστικές αποφάσεις.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, μόνο σε επιβάτες του Ηνωμένου Βασιλείου οφείλονται πάνω από 4 εκατ. λίρες αποζημιώσεων. Ποιές είναι όμως οι αεροορικές που ταλαιπωρούν κι αρνούνται να αποζημιώσουν τους πελάτες τους και ποιες εκείνες που φαίνονται πρόθυμες να καταβάλλουν αποζημιώσεις όταν ευθύνονται για καθυστερήσεις.

Οι χειρότερες αεροπορικές σε αποζημιώσεις

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Bott and Co για τους αερομεταφορείς του Ηνωμένου Βασιλείου, η αεροπορική εταιρεία που είναι «περιβόητη» για την άρνηση καταβολής αποζημιώσεων πριν από την άσκηση προσφυγής στη δικαιοσύνη είναι η TUI Airways. Το 70% των επιβατών της TUI πρέπει να προσέλθει στο δικαστήριο προκειμένου να λάβει την αποζημίωση που δικαιούνται, σύμφωνα με την Bott and Co και να υπάρξει σχετική δικαστική απόφαση υπέρ του επιβάτη.

Στην δεύτερη θέση των χειρότερων αεροπορικών από άποψη καταβολής αποζημιώσεων βρίσκεται η low cost εταιρεία EasyJet, με το ποσοστό των επιβατών που προσφεύγουν στην δικαιοσύνη να φτάνει το 45%. Παρόλα αυτά εκπρόσωπος της ΕasyJet, τονίζει για το θέμα «θέλουμε να καταστήσουμε όσο το δυνατόν πιο εύκολη την αποζημίωση των επιβατών μας και η πλειονότητα των απαιτήσεων τους επιλύονται απευθείας μαζί μας, χωρίς να χρειάζεται να εμπλέκονται τα δικαστήρια. Συνιστούμε πάντα στους επιβάτες να διεκδικούν απευθείας μαζί μας αντί να θυσιάζουν αδικαιολόγητα σημαντικό μέρος της αποζημίωσής τους σε άλλους οργανισμούς».

Την τρίτη θέση στα «χρυσά βατόμουρα» των αποζημιώσεων καταλαμβάνει η Virgin Atlantic με μόνο το 44% των απαιτήσεων επιβατών να διευθετούνται χωρίς προσφυγή στην δικαιοσύνη.

Οι καλύτερες αεροπορικές σε αποζημιώσεις

Στον αντίποδα βέβαια υπάρχουν και αεροπορικές εταιρείες που φροντίζουν να αποζημιώσουν τους επιβάτες χωρίς να τους ταλαιπωρήσουν. Οι αεροπορικές εταιρείες που δεν περιμένουν τη δικαστική διαδικασία για την διευθέτηση είναι η Jet2 σε ποσοστό 91%, η British Airways 90% και η Thomas Cook 89%.

«Αν οι αεροπορικές εταιρείες συμμορφώνονταν με τους νόμους, τότε το 100% των πληρωμών θα δίνονταν χωρίς να απασχολούνται τα δικαστήρια» τονίζει ο Coby Benson, δικηγόρος της Bott and Co.

Να υπενθυμίσουμε ότι πρόσφατη έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου αποκάλυψε ότι οι συχνά αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη ισχυρίζονται ότι οι καθυστερήσεις δεν οφείλονται στις ίδιες. Ωστόσο όταν οι πελάτες τους αμφισβητήσουν ή προσφύγουν στην δικαιοσύνη συνήθως υποχρεώνονται να καταβάλουν αποζημίωση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider